Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, July 24, 2012

Sastri Sahabat Maya Yang Dirindui...

Bismillahirohmanirohim...

Assalmualaikum...

Salam Ramadan buat semua.. hari ni dah 4 Ramadan ...Alhamdulillah...

Semalam aku tengok episod Upin Ipin yang pertama....

Sejak menonton episod ni...aku sekeluarga menjadi peminat setia Upin & Ipin...




Bila tengok episod ni.. aku tiba-tiba menjadi rindu pada seorang rakan blogger ...

Sastri yang terkenal dengan blognya... Sastri's Ramblings....

Dialah yang mula2 memperkenalkan kami dengan Upin & Ipin...

Bagi mereka yang berblog sama dengan aku...pasti ingat pada Sastri kan?

Sudah hampir 2 tahun lebih kami terputus hubungan...

Setiap kali teringat padanya...pasti hati akan tertanya-tanya...

Apa agaknya khabar Sastri...

Dulu ada juga sms padanya...tapi kini nombor handphone dia pun dah takde...

Buat Sastri... akak sentiasa ingat pada Sas...walau pun kita tak pernah berjumpa di dunia realiti.


Seandainya sas masih ingat pada akak dan terbaca entry ini... hantarlah mesej pada akak...

Semoga Sas sentiasa sihat... dan bahagia menjalani hidup... akak akan sentiasa doakan Sas ye...

Salam Ramadan dan Selamat Berpuasa dari akak juga ...




...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

16 comments:

Irfa said...

saya igt2 lupa..tp nama penah dengar.
ramai dah yg menyepi dr dunia blog skrg ni.apa2pun smoga mereka bahagia

aNIe said...

Irfa.. mungkin irfa masih ingat pada blogger... Blackpurple... kan dulu mereka berkawan rapat... tapi lepas tu terputus... dan dia terus merajuk meninggalkan dunia blog...

Kesuma Angsana said...

kalau kita teringat2kan seseorang maksudnyer dia juga teringat2kan kita , mungkin ada sesuatu sebab atau halangan utk terus berhubung, apapun kita doakan saja yg terbaik utk sahabat2 kita itukan!

pB said...

as salam akak



pB juga sering tertanya-tanya tentang diri Sastri ....

Dimanakah dia ??
Masih di PutraJaya kah ..??

BlackPurple pun rasa sudah tidak berada di Malaysia lagi ...

~ yus ~ said...

Saya pun kadang2 teringat pada dia kak. Ada sekali sekala masuk blog Jowopinter, pastu mesti ingat pada Sastri. Mana dia ekk?

aNIe said...

Semoga benar spt telahan Kesuma yg dia sdg teringatkan kita. . Dia tu selalu kurang sihat sbb tu selalu teringat kan dia dan trtanya2 kabar dia

aNIe said...

PB. . Dulu masa dia.mula2 menyepi diri. . Ada juga sms. .dan bertanya kabar dia. . Tp sekarang dah senyap. . Harap2 dia sihat. . Mengenai BP tu akak tak ikut dah lagi.blog dia. .

aNIe said...

Yus. . Akak dah lama tak masuk blog BP. . Akak slalu tringat dia bila tgk upin ipin. . Bila tgk fb dia senyap je. .Tak tau camaner nak cari dia

Acik Erna said...

salam anie..kita sama anie..kalau dah biasa baca blog kawan tu tiba2 senyap..memang akak pun akan menrinduinya

sharifah rosidah said...

Anie dia tak ber blog lagi ke? Merajuk? Kenapa?

MOKCIK AZWA said...

Kak Anie,

Betul tu kak..lama betul dah tak dengar khabar pasal Sastri. sekali sekala azwa masih ikuti perkembangan BP kalau dia update blognya. apa pun mari kita doakan kebahagian mereka berdua.. jodoh pertemuan ditangan Tuhan, manusia hanya merancang, Allah yang menentukan.

aNIe said...

Kak. . .Anie sentiasa tertanya tanya ttg kesihatan dia . . Semoga dia sentiasa sihat. . .

aNIe said...

Shidah. . Rasanya takder. . .dulu adalah contact kat FB. . .Lama2 dah senyap. .

aNIe said...

Mokcik. . .Masa memula dia.berhenti blog dulu adalah.sms.dgn akak. . .Then adalah plan nak jumpa. . .Tp.lepas tu tak tau kenapa senyap je. . .Nombor.dia pun akak dah takde sejak akak tukar hp & nombor baru

Kaktiny said...

tiny pon merinduinya kak..
key-chain Washiton D.C yg dihadiahkan oleh Sas sekembalinya dia dari US masih kekal menjadi tempat segugus kunci dan tag ofis..

miss her a lot.. huhuhuhu...

aNIe said...

Tiny...tulah... dia hilang tak dpt dikesan...masih teringat kat dia...dah bertahun tak jumpa pun akak tak dpt lupakan dia...sebab sas tu baik orangnya...

Harap2 dia sihat ye Tiny...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails