Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, June 27, 2012

Rindu...

Bismillahirohma nirohim...

Assalamualaikum...

Rindu sangat kat cucuku Zikri Rayyan...lebih2 lagi bila mama dia cakap dia dah pandai ketawa...lama dah tak jumpa dia...tak sabar nak tunggu Sabtu ni..Insyaallah


14 comments:

Ati Masrif said...

salam kak anie,

begitu agaknya perasaan seorang
nenek...selalu rindukan cucu :)

aNIe said...

Ati...tulah...dah lah baru sorang je...heheh

Irfa said...

wah seronoknya org ada cucu
mcm tu la agaknya perasaan mak saya bila teringat akan cucu2nya

Acik Erna said...

anie..cucu pun dah rindu ngan anie tu..

m.u.l.a.n said...

eyyy, geramnya tengok cucu kak anie tu.. mesti rindu kan..

sharifah rosidah said...

Jeles kita anie, bila lah anak kita nak kawin.

aNIe said...

Irfa. . Betul. . Terbayang nak cium pipi diorang. . .

aNIe said...

Kak erna. . .Tulah pasal . . .Rasa mcm dah sebulan tak jumpa

aNIe said...

Mulan. . Mama dia kata dah pandai nak bermain2. . Tersenyum kalau nampak ada org nak main dgn dia

aNIe said...

Shidah. . .Alamak lama dah tak dgr berita awak. . Mana menghilang. . Anak2 awak muda lagik. . Hehehe

kasihredha said...

comelllllll

aNIe said...

Kasihredha tu yg buat teringat2 tu. .

Anonymous said...

salam, kesian kan. jurang miskin dan kaya. nak jadi askar pun kena bayar untuk duduk peperiksaan.
korupsinya melampau sesuatu yg kecil pun kna suap baru dpt dilaksanakan.

kawan duduk di kondo dijakarta. bila dijengah kluar nampak org stinggan mandi air parit.

stark contrast miskin dan kaya. yagng kaya gila kaya.

pelajari lah dari ini smeua didik anak anak berpendirian jujur dan rajin dan sayangkan bangsa sendiri serta tanahair..wasalam

NaniRostam said...

Ni rindu cucu pada anak sendiri....

Kelakar semalam pergi rumah kenduri kahwin kawan hubby, dah menantu dah bercucu, tapi masih ada anak kecik dengan perkahwinan baru..

Kami laki bini dok perati, dia buat tak kisah dengan anak perkahwinan baru, baby dalam umur 6 bulan.Langsung tak pegang.

Tapi bila datang menantu sulong bawa baby, cepat cepat dia sambut dan tunjuk kat semua kawan kawan cucu dia...


Haha sah sah lah sayang cucu pada sayang anak sendiri...!!

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails