Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Sunday, January 8, 2012

Sesaat Kau Datang Ramlah Ram...

Sedang leka melayan lagu ini sekarang...

Masa ke PD ari tu... ada yang tanya... lagu siapa ni eh?

Aku cakap lagu Ramlah Ram... memula diorang tak percaya... sebab diorang kata macam lagu Indonesia... tapi bila aku cakap aku dah banyak kali dengar dan dah berapa kali dah lagu ni jadi juara di Hot FM 30 baru diorang yakin...

Sedapkan rentak lagu ni... layannnn....










Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri………..

Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku……….

Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together

I hate to be cold but i got to let you go

Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha….Ha…..Ha…Ha.…Ha…..Ha…

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had 
Whats gone

Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu



...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

3 comments:

Dalila Hamid said...

kerap jgak lagu ni main d radio

aNIe said...

Lagu ni sedap kan?..Rentak dia lain...

sharifah rosidah said...

Sedap gak lagu ni dengar dalam kereta semasa nak pergi kerja.

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails