Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Monday, January 30, 2012

Keputusan Penuh AJL ke 26...

Tamatlah sudah persembahan Anugerah Juara Lagu

Semua keputusan yang diumumkan amat memuaskan hati....

Semua peserta telah pun membuat persembahan yang begitu baik sekali..

Alyah yang membawa lagu Kisah Hati telah memenangi Kategori Persembahan Terbaik...


Suka sangat lagu ni....

Hafiz masih lagi menduduki juara dalam Kategori Vokal Terbaik...untuk lagu Awan Nano...

Vokal Hafiz memang tak boleh disangkal lagi....hebat....!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tempat Ketiga Juara Lagu ialah milik... Faizal Tahir....dengan lagu Karma

Tempat Kedua pula menjadi milik lagu yang dibawakan oleh 3 suara hebat..Ning Baizura, Jacklyn Victor & Shila Amzah iaitu Beribu Sesalan...

Dan...

Juara Lagu AJL ke 26 ialah lagu ciptaan M.Nasir... dan dibawakan oleh Hafiz dengan begitu baik sekali ...

Awan Nano...



Tahniah pada semua pemenang...

Tamatlah sudah teka teki selama ini...

Dan lagu2 yang menang memang layak untuk menang....

Tahniah sekali lagi....




...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

10 comments:

ainnoraini said...

Sambil buat kerja tengok AJL...
Tekaan tak tepat la pulak... tak kisah la sape yg menang...

aNIe said...

Ain...heheh..memang akak pun tak kisah saper yang menang...cuma kalau najwa latif yang menang...akak jadi pelik...hehehe

Sari Yusa Ibrahim said...

kita kecewa sebab Beribu Sesalan tak dapt jadi juara.. :-(

aNIe said...

Sari...hehehe... sebenarnya byk lagu2 yang best semalam...anak akak yang pergi tgk live kat sana kata lagu Aliyah tu memang dia bawak dgn baik sekali...suara dia memukau...

pB said...

tak ikut sgt ...
last last tertidur depan tV

Zaitun said...

Memang mereka layak memenanginya.

MULAN said...

tengok2 gitu je, tapi bila hafiz, aizat & yuna nyanyi baru tengok..

sharifah rosidah said...

Tak tengok langsung, balik dari kelantan terus demam. Lepas makan ubat terus tidur.

aNIe said...

PB...Akak kalau golek2 dpn TV tu memanglah lepas tu TV tgk akak...

-----------

Kak Zai... ramai yang di final tu mantap vokal diorang...susah nak pilih

aNIe said...

Mulan... akak dengar je sambil buat kerja... tapi masa keputusan tgklah ...persembahan Aliya memang tak boleh miss... hehehe

-------------------------

Shidah... amacam ari ni...dah okay ke...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails