Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, January 20, 2012

Al-Fatihah buat Izwan Pilus...



Petang tadi... buka je Facebook...aku terkejut bila terbaca pada status Tentang Dhia... bahawa penyanyi Izwan Pilus telah kembali ke Rahmatullah pad 6.15 petang tadi kerana keracunan dalam darah...

Pergi pada usia yang begitu muda....sesungguhnya ajal tidak mengenal usia...ia datang tepat pada masa dan ketikanya.  Kerana mati itu pasti...

Al-Fatihah untuk Allahyarham yang juga merupakan abang kepada Aril AF

Aku amat meminati lagu dendangan beliau ini... sehingga sekarang masih lagi suka pada lagu ni...



Takziah buat keluarga yang kehilangan...

Semoga rohnya dicucuri rahmat...Ameen...



...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

3 comments:

ainnoraini said...

alfatihah...muda lg kan kak anie...semoga tergolongan dikalangan org yg beriman disana nnt...


#kak anie saya pun kurenggg jugak dgn macaroon tu..beli tu cume nk rasa sbb org kate sedap...cukup lah sekali jerr...mmg maniskan..

cheqna said...

alfatihah
moga arwah tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman
amin..

aNIe said...

Ameen...semoga rohnya dicucuri rahmat...

Manis sgt...cukup sebiji je akak makan... nak rasa jugak...tapi bkn taste akak tu...

--------------------

Cheqna...terima kasih kerana sudi singgah blog akak...

Semoga ronya ditempatkan bersama orang2 yang beriman...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails