Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, January 20, 2012

Adegan Sebabak di Pasaraya...


Senyum sikit...sebab senyum itu sedekah...heheheh

Di sebuah pasaraya...kelihatan dua orang makcik sedang tekun memilih pakaian dalam di bahagian pakaian wanita....

Sedang tekun memilih ...bukan untuk diri sendiri...tapi untuk anak2 dara mereka....

Tiba2... mereka di dekati seorang pemuda....

'Assalamualaikum kak....'

'Waalaikum salam...'

'Kak...saya ni dari rumah anak yatim...bla...bla...bla.  Saya sedang mengutip derma untuk membina...bla bla bla....'

Kedua2 makcik tersebut hanya memberikan sekilas pandang pada lelaki tersebut...dan terus tunduk semula...meneruskan misi mencari...

Lalu seorang dari mereka  bersuara...

'Dik...akak dua orang ni sedang memilih seluar kecik....dgn baju kecik ni.  Kok ye pun nak mintak derma... tunggulah kitorang pergi kat bahagian lain...'

Anak muda tadi yang baru tersedar makcik makcik tu sedang memilih2 pakaian dalam...terus berlalu tersipu sipu malu... dan langsung tak menoleh ke belakang lagi




...
 
Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

11 comments:

Azian Elias said...

heee...layannnn..

Acik Erna said...

anie..u la dia..he he..buat lagi..

Mummy Rizq said...

nasib baik bukan saya yang kat pasaraya tu hehehe...

aNIe said...

Azian...tulah... tunggulah kita selesai bisnes dulu...hehehe

---------------

Kak...hahahah...dengan Sya masa tu... Sya lah yang bersuara tu...

aNIe said...

Mummy Rizq...kalau u yang kena nak buat camaner eh...hehehe

etiey.com said...

hehhehe mcam2...

meh join ga saya

http://www.etiey.com/2012/01/giveaway-lucky-follower-by.html

kak ina kl said...

wah bestnya..nasib baik dah makan

wah gi medan ek..mcm best ajer..lain kali ada rombongan bagitaulah yer..teringin gak nak gi ke situ

~ez~ said...

hahaha..haddoiii..tak pasan agaknya akak2 tgh memililh 'benda kecik2' tu..hehe

aNIe said...

etiey... tu ler... tetiba je dia dtg dekat mintak derma pada masa yang salah...hahahah

----------------

Ina...memang best pi Medan...dah lama teringin nak tengok dengan mata kepala sendiri Tasik Toba tu...asyik dgr kengkawan je pergi...

Sekarang tgh promosi Melaka Air...siap pakej sekali... pergi ler... naik Firefly...

aNIe said...

Ez...akak rasa memang dia tak perasan...tu sebab ler dia tersipu2 malu...heheheh

nanonano said...

mcm akak je dlm cerita tu? hehe

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails