Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, January 18, 2012

Bila Perut Sedang Berkeroncong....

Teringat gambar2 kat album makanan aku....


Kelmarin buat Burger Subway ....anie's version...
tapi sedap... sebab siap ada olives...chicken loaf ...frankfurter 
salad..onions..mayonaise & cheese dressing...


Ini kegemaran si kecik Ayam Goreng Radix... ari tu dpt hamper ada tepung Radix... 
jadi ari tu buat homemade Ayam Goreng Radix...


Ni favourite anak2... dah lama tak buat...
Kentang Oregano..kalau sekali buat kentang berbiji2...


Yummy...!! Ni bukan aku buat.. tapi diambil dari album gambar lama... 
Appertizer dari Restoran Asiari...sedap....!! 
Bila2 senang nanti nak ajak si kecik ke sini lagi... dah lama tak pergi...


Kelmarin sudah pun melepaskan dendam... makan Poached Salmon dengan anak2...
Aku kalau ke Ikea mesti makan Salmonnya...cuma skrg rasanya herbed gravy dia dah kurang pekat...


Merindui  Takoyaki... selalu kalau ke Jusco mesti singgah beli dan makan bersama Ude...



Merindui nasi gunting... ntah bila lagi nak balik Melaka & pekena nasi ni di Melaka Sentral...




...


 Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

18 comments:

nanonano said...

terliur burger subway anie's version tu, nmpak xclusive sgt2, hiks :p

pB said...

nak itut kalau akak gie asiari

aimaniman said...

salam kenal..

semuanya sedap2.. semuanya akak nak rasa, nak beli, x mo buat dah lapar dah.. nak makan je teruss.... sedapnyaa....

Dalila Hamid said...

wah... mmg best makan2..

Acik Erna said...

anie..betul2 menggoda dengan gambar makanan ni

Zareda Norman said...

Kentang oregano.. Zar pun dah lama takbuat.. Ada kentang tu nanti boleh dioreganokan.. :-)

Zaitun said...

Tak pernah dengar atau makan nasi gunting,nanti kalau kak Zai pergi Melaka nak cuba.

aNIe said...

nanonano...memang exclusive... food served with love...hehehe

-------------

PB...nanti akak nak pi Asiari akak roger2 PB ye...

aNIe said...

Dila... bila perut lapar... kepala ni asyik teringat je macam2 makanan kan...

------------------

Kak... anie yang lapar ni lagi rancak muzik keroncong tu berbunyi bila tgk album makanan yg anie simpan...hehehe

aNIe said...

Zar... anak2 akak suka kalau kentang tu garing sikit...sedap katanya...tp kadang akak rasa macam hangit je...

---------------

Kak Zai... kalau akak suka gulai perut lembu may akak suka...kalau akak tak makan gulai perut lembu rasanya baik akak jgn cuba...hehehe

Mummy Rizq said...

pergh kak Anie! Sedap2nya makanan tu semua...

hubby pun selalu mkn nasi gunting for breakfast @ melaka sentral...

MULAN said...

sampai hati kak anie...!!!! semua ni feveret saya...!! mana nak cari kat kerteh ni..

sharifah rosidah said...

Adoi Anie, tak kesian kat kita ke, kita ni dah lah berat ditunjuk kan pulak makanan2 yang memang mengancam jiwa dan raga kita kalau camni bila lah kita boleh kurussss kesian kita tau.

jedi said...

menyelerakan semua makanan tu...gulp

secangkir madu merah said...

amboi mesti sedap burger homemade tu... yummyyyy..
saya pun rindu takoyaki tu.. memang samalah kita, saya kalau ke one utama pun tak pernah miss beli takoyaki ni...

aNIe said...

Mummy Rizq... anak2 akak semua suka nasi gunting... pendek kata...satu family sukalah...akak mesti makan 2 pinggan kalau pergi sana...hahaha

---------------

Mulan...mai KL...hehehe...kat sini semua ada....hehehe

aNIe said...

Shidah...hahaha...alah awak tu bukan gemok sesangat pun... masih boleh makan lagi apa yang kita tunjukkan...pastu esok pi jogging...heheheh

---------------

Jedi..terima kasih sebab singgah...

Memang sedap makanan tu semua...

aNIe said...

SMM...akak sebenarnya dulu tak pandai makan tu... tapi Ude yang ajar...rupanya sedap....!!

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails