Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, November 29, 2011

Rezeki...

Kelmarin cik abang balik dari Sarawak...

Dia bawa balik kek lapis Sarawak...

2 biji besar....

Aku renung je kek tu... banyaknya...camaner nak habiskan ni... kalau simpan lama2 tak sedap...

Aku dah potong makan sikit...hari2 aku makan...tapi aku potong yang ada buah prune tu aje...

Yang lagi satu masih belum dipotong...




Jadi tadi dah potong kecik2... nak bagi kat adik aku Sya... sedikit utk kawan pejabat Ude... dan sedikit untuk jiran2 ...

Jom jadi jiran aku... boleh sama2 merasa....


Yang ni pulak...ole2 dari Ganu yang Ude bawak balik semalam...

Yang ni tak boleh kongsi...

Sebab sekali aku hadap...10-15 biji pun boleh habis... sedappppp!!!





...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

17 comments:

Acik Erna said...

Anie,nak jadi jiran anie..nak makan kek lapis he he

aNIe said...

Kak Erna... jom... hehehe... sebab anie kalau kuih manis2 ni memang kureng sikit...

Marina Monroe said...

yg sedap tuh satar ikan ker? Saya tak pandai makan tapi selalu jumpa kat gerai2 juadah ramadhan

Zaitun said...

Yang ada buah prune tu sedap.

Yan said...

salam kenal..

tadi baru je merasa layer cake..

seddapnya.. lagi sedap kalau ada perasa mint.

Mak Su said...

rumah akak kat mana? ada vacant housetak? hehee

cikceriacorner said...

salam akak..bestnye..nak..nak..

aNIe said...

Kak Marina... ahah tu satar... sedap... kalau yang pure dari ganu memang lagi sedap... anie suka

---------------

Kak Zai...betul tu yang ada buah prune tu memang sedap

aNIe said...

Salam kenal Yan.. menurut kata cik abang kek lapis yang ni sedap... tak berapa nak manis.. tu yang akak pun suka

----------------

Maksu... vacant house takde... vacant land ade...meh buat rumah kat sini...hehehe

aNIe said...

Cik ceria... jomm...!!

secangkir madu merah said...

kek serawak rupa ja cantik tapi manis sgt dan cepat muak.. sesekali saya layan gak makan kek sarawak ni..

Kak Anie said...

SMM... kek yang cik abang bawak balik ni tak manis sgt...tu sebab akak & cik abang suka...kalau manis memang akak tak suka...

Ini dari Q-cakes.. menantu akak dari Sarawak pun rekemen kan kedai kek ni...

zino said...

kalau belebih lagi anta pulak kek ceras yo hehe

~ yus ~ said...

yus pun kalau kuih2 manis ni kurang kak....

yg bawah tu satar ya kak? Yg tu pun tak berapa suka...huhu

aNIe said...

Zino...jauh perjalanan nak ke sana tu...hehehe...kalau dekat boleh aje hulur sepinggan dari celah2 pagar...

-------------

Yus... memang pun kalau manis akak tak minat..tapi satar tu jenis 'savoury' tu yang buat akak suka...

Zareda Norman said...

kak anie

kek lapis sarawak tu bolehtahan sampai 3 bulan tau.. makan sikit sikit sbb manis sangat, pekan dengan nescafee.. hehhehe

aNIe said...

Zar...akak ni kalau dah masuk peti sejuk tu... maknanya bukan bulan...setahun pun tak berusik...hehehe

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails