Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, October 7, 2011

Mission Accomplished....

Hari ni...hari last aku pergi berurut....

Pepagi dah pi hantar Ude ke pejabat..

Balik ke rumah terus bersiap2... kejutkan si kecik...yang tak ke sekolah hari ni sebab Hari Sukan dan dia tak terlibat.

Dalam jam 9 lebih baru bergerak dari rumah...

Sampai saja... Zi yang mengurut dah tunggu sebab aku janji jam 9...

Zi kalau mengurut... memang hampir 2 jam...biar pun mengurut kaki je...

Walaupun dah 3 hari...aku masih mengadoh kesakitan...tapi bukan pada tempat yang terseliuh...kerana tempat tu dah tak sakit lagik...tapi pada urat2 di bahagian betis dan peha... sakit bagai dihiris pisau.

Katanya aku banyak angin bisa... tu sebab terasa sakit yang amat sangat...

Habis mengurut... apalagi...aku dan si kecik merempit ke Bukit Raja...

Mencari sesuatu...

Lain yang dicari...lain pulak yang dibeli...hehehe




Harga murah... sesuai pulak dgn baju kurung yg aku beli... apa lagi...terus rembat...

Masa telefon Sya beritau dia aku beli kasut tumit...dia tanya...

'Kaki dah baik ke nak pakai kasut tu...'

'Dah....Ari ni last day... alhamdulillah dah boleh jalan betul...'

Dari Bukit Raja...singgah SACC... mencari kasut Fareez yg dah macam mulut buaya...

Sedang dia mencuba kasut...tiba2 terdengar bunyi bising yg amat kuat dari tengah2 bangunan SACC tu... kemudian alarm berbunyi...aku dan si kecik ternampak orang ramai bergegas lari keluar bangunan...aku apa lagi...tinggalkan kasut terus mengheret fareez...

Ada pekerja2 kedai yang terus menutup kedai dan turut keluar...

Berada di luar hampir 10 minit...bunyi bising masih ada... tapi alarm dah berhenti...jadi ramai2 masuk semula ke bangunan...

Aku kira bangunan tu nak meletop...hahahahaha... cuak jugak kan...baik pergi selamatkan diri dulu...

Selesai urusan di SACC... aku singgah di Giant pulak... mencari apa yang aku masih belum jumpa...

Hampir jam 1 baru semua selesai....

Mission accomplised...!!

Sekarang ...sedang berkemas2... nak balik kampung bersama Farhan dan Fareez...

Jadi... Isnin nanti sambung cerita ye...






...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

22 comments:

Marina Monroe said...

Salam,

Selamat pergi dan kembali..
Jumpa lagi...
enjoy yrself..

aNIe said...

Terima kasih kak... jumpa lagi Isnin nanti

ibundo said...

anie,
apa sebenarnya bunyi bising tu..

Acik Erna said...

anie..serba hitam ke..

zino said...

kasut liplap tu hehe

nanonano said...

glamournye kasut akak, hehe

sharifah rosidah said...

Wah nampak ya anie dah jadi shidah lah sekarang serba hitam, merayap kehulu kehilir rumah kita tak sampai2juga.

Hari ni beritahu tengahari tadi nampak Dato wira Omar Kaseh mengumumkan siapa dapat bintang kebesaran negeri Melaka, insyaallah tahun depan giliran hubby anie pulak mana tahu rezeki terpaksa lah kita panggil awak Datin Anie ye, hehehe.

Neeza Shahril said...

cantik kasut tu kak... kalau dulu neeza suka pakai kasut bertumit tinggi.. sekarang tak lagi sebab badan berat, tinggi kurang.. selalu tergelecek ;)

Diyanazman said...

so sebenarnya apa yg terjadi kat SACC tu kak?

Nieda said...

salam.

suspen je citer...tak sabar nak tunggu sambungannya

~ yus ~ said...

seronoknya kak pergi berurut. Lama dah yus tak pergi berurut ni...

cantik kasut!

aNIe said...

Kak Pah...lepas kitorang masuk balik...bunyi bising masih ada... takde apa2 maklumat diberi... hampir 1/2 jam lepas tu dia senyap dah...

--------------

Kak Erna...cik abang je serba hitam...hehehe

aNIe said...

Zino...hehehe...sesekali...

-------------

nanonano... harga murah je...tu yang akak sambar tu...

aNIe said...

Shidah...hahaha...tak mengharapkan... syukur dgn apa yang ada...

Hehehhe...pandai aje awak ye... yg pasti tahun depan cik abang kita jadi datok

-----------------

Neeza...akak pakai kasut tumit bila kluar dgn cik abang... tu pun kalau ada agenda... kalau shoping biasa je...pakai sandal...mudah...

aNIe said...

Diyana...tak tau apa yang jadi...tanya jugak kat budak2 yang kerja kat dalam tu... tapi diorang pun tak tau... takde apa2 announcement...kitorang pun jadi tertanya2...

-----------

Nieda...hehehe...takde suspennya.. cerita biasa je...cuma kasi suspen je...heheh

aNIe said...

Yus...nanti nak berurut seluruh badan pulak... badan ni dah cukup time nak kena overhaul...

MULAN said...

cantik nya kasut... takpe, pakai masa kaki dah baik nanti...

atam said...

salam kak,

boleh bg contact number akak yang mengurut tu?! dia blh dtg rumah utk urut dlm pantang tak?!!!

tq kak anie..

-sayapembacasenyapyangsetia-

MOKCIK AZWA said...

Tu dia..kaki baru nak sembuh dah siap beli kasut tinggi lip lap tu hehehe..take care kak..

Kaktiny said...

huish.. kaki baru sembuh terus sambar kasut liplap.. hihihi..

lepas ni urut satu badan plak kak.. baru mantoopp... hehehe...

aNIe said...

Mulan...dah pakai ari tu... biarpun kaki belom baik...hahaha

---------------

Atam... dia memang mengurut orang bersalin...

Nanti email akak... ladyjeanz@yahoo.com akak inboxkan nombor dia... nak pamer kat sini mcm tak sedap pulak...

aNIe said...

Mokcik...hehehe.. terpaksa beli kasut tumit.. ada majlis nak ikut cik abang tu

------------

Tiny...dah plan ngan kak sya...nak mengurut seluruh badan dengan dia...barulah mantop kan?

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails