Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, July 14, 2011

Hari ke 3 di Semarang...

Ahad...masih di sana... hari ke 3 di Semarang...

Masih dengan acara yang serupa... yang berlainan acara ialah aku... asyik meronda dlm Mal ..window shopping..ada lah beli blaus 1-2 helai...sebab tak bawak banyak baju...

Tengahari waktu rehat... aku dan si kecik bersama Asrul dan Mumu... jalan2 keluar dari Mal... saja nak tengok apa yang ada kat luar tu... sebab dah 2 hari kat sana tapi masih belum jalan ke luar...

Jom layan gambar lagi...


Banyaknya motorsikal di sini...


Gerai di sepanjang jalan di tepi Mal...menjual makanan yang siap dibungkus... yang sempat aku lihat ialah
Rica-rica... Nasi Rawon...


Bakso sapi memang terkenal di sini...


Beca pun banyak...tapi kami tak sempat naik pun


Petangnya semasa keluar bersama Ecy... ke Pusat Ole2 Semarang... aku membeli 
kuih yang dipanggil Lempia... macam popia goreng...cuma isinya menggunakan 
rebung dan bukannya sengkuang... sedap bila dimakan bersama cili padi.


Bergambar bersama kakitangan Excelso Cafe yang melayan mereka sepanjang 2 hari di sana...
Layanan yang baik ...terima kasih pada mereka...
Mereka begitu teruja untuk bergambar... 


Jam 4.00 pagi kami bertolak dari Hotel Ciputra... dan terperangkap dalam 
kesesakan jalanraya di sepanjang perjalanan ke Jogjakarta... 
Seawal jam 4.30 pagi mereka dah keluar dari rumah untuk ke tempat kerja...


Sampai di airport... kami terlepas kapalterbang... dan menginap di sini
Hotel Bandaran Asri...berdekatan dengan lapangan terbang.


 Fareez bersama Asyiela Putri di lobby hotel...


Biliknya simple tapi bersih... lantainya berkilat... tak terasa sedikit habuk pun...


Maka untuk hari Isnin itu kami berehat dulu di sini... keletihan sebab perjalanan yang panjang dari Semarang dan bekejar semasa di lapangan terbang...

Okay...kita rehat dulu...






...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

11 comments:

pB said...

4 pagi dah cerah dah kat sana

MOKCIK AZWA said...

Katil tu sangat kreatif..hehehe..diasingkan jadi single.. bila disatukan kepala tu membentuk double.. cantik..

Mak Wardah said...

Jealousnya Kak Anie pegi jalan2...Anyway tqvm for sharing

Ila said...

seronoknya dapat gi indon kan...fareez mesti hepi

Zaitun said...

kalau kat Kl pukul 6 baru nak mula banyak kereta tapi disana seawal 4.30pagi, gigih sungguh mereka.

azrinna said...

Byk perjalanan bermakna luas pandangan. Penat + letih biasalah... adat..

Kak anie said...

Pb...diorang subuh dalam jam 4.30 kot...



-----------------------

Mokcik...sukanya fareez dpt katil tu sebab boleh disatukan jadi satu...dpt peluk2 akak...

aNIe said...

Mak wardah...dah basi tapi masih nak update untuk kenangan hehehe...

----------------

Ila ..memang dia seronok sbb ramai peminat...hahahah

aNIe said...

Kak zai...diorang tu semua rajin...tanah mereka subur dan aktif dikerjakn untuk menanam berbagai tanaman

------------------


Azrinna...kalau takmo penat tak yah berjalan kan? Hehehe....

MULAN said...

macam kat vietnam, pkl 4 dah cerah... esp kalo atas bukit... cepat terang..

traffic jam kat sana memang teruk jugak kan..

Kak Anie said...

Mulan...betul tu...dari semarang nak ke Jogja... lalu kawasan berbukit...memang cepat terangnya...

Trrfic jam teruk... pastu drebar bas tu suka main hon...tak boleh tidor dibuatnya...

July 18, 2011 8:34 PM

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails