Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, June 2, 2011

Hari Ahad di Karnival...

Hari Ahad masih di Karnival Upin Ipin di Melaka Wonderland...

Aku datang lewat... sebab menanti cik abang untuk menghantar aku ke Wonderland.  Kalaulah tak kerana nak ke sana sudah tentu aku dah mengikut cik abang aku ke jemputan majlis perkahwinan kawan2nya...

Sampai saja di Wonderland aku lihat si kecik dah berendam... masa tu baru jam 10.45 pg...

Duduk sebentar menghilangkan lelah... lepas tu aku sibuk mencari dia...

Hari Ahad panasnya berkurangan...jadi ramailah yang berkunjung ke sana....penuh dengan ibu bapa yang membawa anak2 mereka mandi manda... dan membeli barangan upin & ipin...


Si kecik yang mandi tak hengat dunia...


Gambar2 yang cantik ni di ambil dari FB kakitangan Upin & Ipin...


Orang ramai membanjiri kawasan kolam2 yang disediakan...


Dari hari Sabtu aku cuba ambil gambar Fire Eaters ni.. baru dpt...
tekak aku yang rasa geli geleman melihat dia menogok minyak kerosin tu...



Peraduan mewarna yang dianjurkan... ada hadiah... masuk percuma lagik...




Ada sessi bergambar dengan maskot... 
dan yang paling seronok... melihat kakitangan serta pengunjung sama2 
menari Chicken Dance dalam kolam....


Esok hingga hari Ahad... mereka akan berada di Stadium Indra Mulia... Ipoh Perak...
Tapi aku tak ikut kali ni... 

Pada siapa2 yang tak ke mana2 cuti ni jom ke Ipoh Perak... macam2 acara ade di sana..



...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

5 comments:

kakpah said...

anak-anaklah yang paling seronok ye anie..

MULAN said...

seronok nya kak anie... aeez tu lagi seronok nampak nya..

Anie said...

Kak pah..tulah pasal selagi tak dipanggil naik berendam je..sampai mengelupas kulit muka tu


-----------------------------

Mulan memang dia seronok giler..apa taknya berendam sampai petang....

Anonymous said...

Dia pki minyak tanah ker? Bukan pki arak erk?

aNIe said...

Dia guna minyak tanah... memang kuat baunya...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails