Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, June 7, 2011

Akademi Fantasia Musim ke 9...

Sebenarnya aku bukan peminat fanatik Akademi Fantasia...

Dulu masa musim ke 2 & ke 3 aku tengoklah... tapi sejak itu aku dah tak ikut lagi AF ni.

Siapa2 yang masuk AF pun aku tak amik pot.  Tapi selalunya aku tengok konsert akhir...

Sebab tu lah aku cuma tau siapa juara AF... itu aje.

Musim ke 9 ni... pun aku tak tengok.

Yang buat aku tengok... bila Hazama masuk AF... sebabnya anak2 aku tak suka Hazama masuk...diorang kata Hazama tak patut masuk sebab Hazama dah banyak pengalaman di luar sana sebagai penyanyi... dioranglah yang bising2 tu sebab aku jadi tertarik nak tau...

Bila dengar dari rungutan anak2... aku pun sama2 jadi tak suka Hazama masuk...

Hinggalah pada minggu ke 6... di mana Hazama membawakan lagu 'Hey Soul Sister' yang membuat aku jatuh hati padanya....macam kata Ogy... jatuh hati sebagai penyanyi je tau...

Aku suka tengok cara dia buat persembahan... memang betul2 ada gaya penghibur....




Tapi itu aje... tak lebih dari itu... tak lah sampai nak sms2 bagai...sebab siapa yang jadi Juara aku tak kesah...asalkan bukan Erul...

Hehehhe... maaf ye pada peminat Erul...sebab aku memang tak minat dia...

Entahlah aku tak boleh tengok dia tu... aku tak suka dia sibuk dengan K-Pop dia tu...

Tapi dah pasti dia tak akan jadi Juara sebab dia dah pun terkeluar...

Lepas ni... aku cuma nak tengok konsert akhir je...

Jadi kepada peserta2 yang akan ke final AF9...

Lena....


Azri...

Fina yang comel...
 dan Hazama...



Semoga berjaya....



...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

15 comments:

Acik Erna said...

anie..akak belum pernah sekali pun tengok AF9 ni.
dulu masa AF3..cuma heran tengok kegilaan kak cik pada mawi masa tu.he he..

Zaitun said...

Kak Zai pun macam anie juga cuma tengok AF 2 n 3 lepas tu langsung tak tengok,malas tau2 dah habis.

ainnoraini said...

tak mcm zaman mawi n zaid dulu mmg mengikutinye...sekarang tau pun sape pesertanye...

nnt tengok mase final jer la...

zino said...

kami pun jarang buka pasal AF ni... berebut channel hehe

secangkir madu merah said...

kakAnie, af kali ini tak tengok langsung..tapi mmg ada hajat nak tengok final je..

etiey.com© said...

yang kali ni jarang sgt tengok.. langsung tak kenal huhu

aNIe said...

Kak erna... anie pun dulu giler tgk mawi tu...tapi taklah fanatik macam kak cik...hahahha

-------------

Kak Zai... anie rasa lepas Mawi AF dan takde aura lagik dah... hampeh...

aNIe said...

Ainn...masih ingat masa konsert akhir Zahid... semua berkumpul kat rumah akak...kebetulan mertua semua dtg shah alam... gamat betul rumah bila zahid menang...hahaha

Sekarang semua tu dah takde lagik

--------------

Zino... dah tak kuasa nak layan kan?

aNIe said...

SMM... akak tengok masa konsert je... sebab suka tgk persembahan Hazama...hehehe

-------------

etiey... akak pun mula2 tak kenal...tapi anak2 ni sibuk sebab ada budak Melaka yang masuk...hehehe

oren said...

sepanjang umor saya, tak pernah tgk AF..

tapi thanks to akak sbb bubuh klip kat sini..at least, boleh la tgk..enjoy n santai jek dia nyanyi..mcm pentas itu dia punya..

Sari Yusa Ibrahim said...

samalah kita kak Anie, last sy tngok tak silap smpi Stacy kot, pas tu dah tak kenal lg pserta AF

iina said...

wah kak ikut gak af9 nie.. saya mmg xtau langsung dah ;)

MULAN said...

takde sambutan af kat rumah ni.. berebot channel... kena beralah dengan boss ni..

kakpah said...

kakpah tengok tak mis masa zaman mawi je..

HappyIrfa said...

SAMA NGAN KAK ERNA..
ZAMAN MAWI JE DULU SY TENGOK..ABIS LA 50SEN SBB PERNAH SMS..LEPAS TU TENGOK SEKALI SEKALI KALAU DAH
TERTEKAN CENEL..TAK FANATIK PUN

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails