Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, March 18, 2011

Munajat Rindu Pada Yang Esa...

Email dari seorang sahabat untuk dikongsi hari mulia ini...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








ஜ♥(¯`•.¸ღ MUNAJAT RINDU ღ¸.•´¯)♥ஜ♥

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Ya Allah
Dimana lagilah dapat ku temui cinta sejati
kecuali pada cintaMu..
Kemana lagilah cinta ini harus berlabuh
kecuali pada KasihMu

Ya Allah..
Jadikanlah hati yang lemah ini 
Tertambat kukuh hanya padaMu

Ya Allah.. 
Aku mohon redha atas segenap keputusanMu
kesejukan setelah matiku
Kenikmatan memandang WajahMu
dan kerinduan untuk berjumpa denganMu

Ampunilah diri ini yang tak berharga Ya Allah
Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirahMu

Ya Allah..
Masukkan aku dalam kalangan hamba-hambaMu
yang Engkau cintai
Kurniakanlah aku cinta orang yg cinta kepadaMu
Dan cinta orang yang cinta kepada orang yg dekat kepadaMu
Dan jadikan cintaku terhadap Engkau Ya Allah
Lebih aku cintai daripada cintaku kepada yg lain

Ameen. Ameen Ya Rabbal Alamin





...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

3 comments:

Mak Su said...

aminn amiinn ya rabbal alamin [turut mendoakan]

cikceriacorner said...

amin..amin..ya rabbal alamin..

sama mcm mak su..

saya turut mendoakan..:)

Acik Erna said...

amin..amin..amin..ya rabbal alamin..
terima kaih anie..sudi berkongsi
email yang ani dapat..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails