Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, May 27, 2010

Celebrities Who Stink...

Hmmm...nak bercerita pasal 'Celebrities Who Stink'

Siapa eh...?  Tak tau lah nak cakap siapa...sebab selalunya aku kalau amik gambar dengan celebriti kebanyakanya wangi2...kalau dekat dengan diorang...bersalam dengan diorang pun aku rasa mau melekat bau wangi tu.

Diorang tu mesti guna deoderen ataupun minyak wangi yang terkenal dan berjenama.

Agaknya...mau mandi minyak wangi kot....hehehe...

Tapi kalau dari wajah kita rasa orang tu 'stink' ... aku rasalah... Khairil Ridzuan.



Aku mengenali dramatis ni sejak dia berlakon dalam Kasanova XXL...

Aku tak tau kenapa...aku menyampah tengok muka dia.  Mungkin sebab dia berlakon watak jahat yang membuatkan aku tak suka pada dia.

Kalau disuruh bergambar pun aku tak nak lah dengan dia ni.   Aku terbayangkan dia ni busuk.  Eii...Tak baik kan...

Tapi nak buat camaner...itu yang aku rasakan.

Sorang lagi yang aku rasa busuk ialah ...pelakon dan dramatis lama.  Dia memang sering berlakon drama.  Dalam setiap drama dia ni mesti nampak selekeh. 

Watak yang sesuai untuknya selalunya jadi tukang kebun...watak jahat...dan untuk memegang watak Datuk atau orang-orang kaya yang bergaya hebat...memang tak sesuai...

Dramatis tersebut ialah Nasir Ali...



Bukan aku aje tak suka...anak aku pun tak suka...sebab gaya selekehnya tu boleh membuatkan kita terbayang yang dia busuk...

Hmmm....sebenarnya rasa bersalah tau...menulis diorang ni busuk sebab aku tak tau lah diorang ni busuk ke tidak...

Ini cuma pada pandangan mata ku...

Oleh itu...pada artis2...atau celebriti yang tak mau diri mereka dianggap busuk...wangi2kan lah badan dengan produk Adidas Action 3 Intensive...

Pasti walaupun shooting berjam2 seharian ...bau anda tetap wangi.  Dan biarpun wajah tu menampakan diri anda busuk...tapi bila didekati.. kewangian itu akan menepis segala gambaran buruk yang berada dalam fikiran mereka yang mempunyai anggapan sedemikian...










Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

6 comments:

Qas Firdaus said...

salam kak anie,

hahahahah nasir ali ni mmg, ingat lagi dia berlakon dalam filem senario jadi penebar roti canai. perghhhhhhh. memercik2 peluh dia. loyaaa aih tekakkk

Roronoa Zoro said...

perhh.... entri yg bagus..

anyway, ini projek alpha kah? hehe

aNIe said...

Qas...hahaha...memanglah...akak tak suka dia...ntahlah dia selalu sgt bawak watak yang buat dia nampak selekeh bebenor...pastu yang Khairil tu...masa cerita Kasanova tu dia bawak watiak Niko...tak suka sgt cara dia senyum...nampak jahat...

-------------------

Zoro...ahah ni entry untuk projek Alpha...hehehe...kalau berjaya dpt RM20...Jadilah kan

Sari Yusa Ibrahim said...

haha.. kak Anie ni... hik2, tapi nasir ali tu mmang sy pun ada gel.. gel sikit tengok dialah...

mizzura said...

kesian mereka..haha..

Ameer Hamzah said...

ni sesi mengumpat ke? haha.

follow me on my blog..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails