Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Sunday, May 9, 2010

Beautifulnara For the Adidas Ole KO Challenge.

Blogger untuk Season 1 & Season 2 Alpha Project akan bermain futsal one-on-one untuk  Adidas Ole KO road show di Centre Court, Mid Valley Megamall, Jumaat May 21, 7.30pm! 

Siapakah yang anda rasa akan menang...?
Memandang pada fizikal semua peserta2 Alpha Project musim ke 1 dan 2...aku rasa Beautifulnara akan menang.



Kenapa ye?

Kerana...jika dikaji  pada kesemua peserta untuk musim 1 & 2....di tolak pada blogger blogger perempuan...hehehe...

Maaf ye...Cheesie, Nichole, Ninie, Audrey dan  Redmunny...sebab aku rasa yang perempuan pasti takkan dapat melawan peserta lelaki bila mereka bertanding dalam permainan futsal. Penat tau nak lari tengah2 padang tu...boleh lawan ke dengan diorang...?

Untuk yang lelaki pulak...dalam banyak banyak blogger aku cuma melihat Beautifulnara...Niki...dan KY aje yang kecil saja badan mereka.  Bertubuh kecil mereka lebih pantas berlari...dan mungkin lambat sikit pancit.  Azwan Ali, Shaolin Tiger, Joe Lee, sixthseal, Budiey & Kennysia betubuh gembal.  Mesti mereka sukar untuk menandingi Beutifulnara bila berlari di padang.

Walaupun Niki & KY kecil...tapi KY adalah IT professional yang banyak menghabiskan masa di depan komputer...hehehe...begitu juga Niki...dia seorang Journalist...mesti selalu mengadap komputer aje kan.

Jadi...atas sebab sebab di ataslah maka aku memilih Beautifulnara yang akan memenangi pertandingan tersebut.

Oleh itu Beautifulnara...jangan hampakan kami yang memilih kamu untuk menang dalam pertandingan ni ye...
Go...go Nara...you can do it.  !!!

So...mulai dari hari ini...kenalah selalu pergi ke padang petang petang untuk berlatih ye...jangan pancit saja nanti di pertengahan pertandingan.

Dan Nara jangan lupa untuk menggunakan produk Adidas Action 3 sebelum bermain ye...ini untuk memberikan anda keyakinan yang lebih ketika beraksi di padang.  Bila terasa lebih yakin...maka lebih laju dan tangkaslah pergerakan itu...



 Video 18/49 


 

Video 19/49 


Video 20/49

 

Video 21/40 ...

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Catch the Project Alpha bloggers at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday 21 May at 7.30pm!



...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

No comments:

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails