Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, April 22, 2010

Janji Masyukkk....!!

2 hari yang meletihkan...aku tak tau kenapa aku rasa sibuk sgt 2 hari ni...

Sampai nak update blog pun fikiran menjadi buntu.

Bila badan letih...otak terus terjejas...begitu juga kalau otak menjadi letih...badan terus menjadi malas.

Banyak yang ingin aku tuliskan...tapi aku tak punya banyak masa untuk berada di depan laptop ini.

Jadi buat masa ini aku cuma ingin mengucapkan

Thank you Nuffnang....sekali lagi.



Biarpun aku tak dpt ke Gatsby Satu lepas...tapi aku telah menerima ganjaran untuk 3 minggu berturut2 utk advertorial post Project Alpha.

Kalau ada rezeki ...semoga minggu ke 8 juga akan berhasil.

Seperti yang kita tau...Project Alpha Season 2 telah pun memuatnaik video2mereka.  Dan setiap hari 1 video telah pun dipertontonkan.

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan Project Alpha ini ...pasti tau bahawa mereka menawarkan hadiah2 yang menarik untuk mereka yang menjawab setiap soalan yang keluar pada setiap hari berkaitan dengan video clip yang disiarkan

Untuk menonton video tersebut...sila klik di sini

Dan bagi mereka yang ingin menyertai peraduan tersebut terpaksalah mendaftarkan diri sebagai ahli ruumz...dan kemudian barulah boleh mengikuti apa sahaja aktiviti mereka...

Jadi untuk mencuba nasib anda sila daftar di sini...

Mana tau kan...orang kata tuah ayam nampak di kaki...tuah manusia siapa tau...?  Hmmm....rasanya dah banyak kali aku cakap ni kan..?  Ahhh...!!  Hentam sajalah...janji masyukkkkk.....



...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

1 comment:

myQza said...

kakanie.. kdg2 tu x terkejar.. baru nak draft tgk org dah berderet2 publish.. mcm x de harap.. then x jd publish. ekekek/

pastu tgk org dapat duit.. jeles ler pulekk

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails