Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, April 22, 2010

My Dream Destination...

My Dream Destination....

Nama pun 'dream'...bermakna Impian....

Dan nama pun impian...tak ada salahnya kalau kita sentiasa bermimpikan untuk ke sesuatu tempat yang sering menjadi tumpuan orang untuk ke sana.

Aku...belum pernah lagi meninggalkan negara aku yang tercinta ini untuk ke mana-mana sahaja...kecuali aku pernah ke selatan Thailand...itu pun dengan teman2 sepejabat.

Selepas itu aku dah tak ke mana-mana lagi...segala keinginan untuk melihat negara asing hanya menjadi impian ku.

Aku harap...impianku ini satu hari nanti akan menjadi kenyataan.

Seandainya keadaan mengizinkan...dari segi masa dan kewangan...tempat yang pertama ingin aku lawati ialah....

Turki....

Aku mempunyai seorang rakan blogger Simah yang tinggal di Istanbul, Turki...

Dari blog2 dia aku lihat banyak gambar pemandangan yang cantik dan menarik yang dapat memikat hati siapa sahaja...

Salah satu tempat yang ingin aku lawati di sana ialah...Masjid Biru...



Bagi aku masjid ini terlalu indah...begitu memukau....



Keindahan senibinanya memang tak boleh disangkal lagi...

Kalau tak dpt ke sana aku ingin pula melihat tinggalan sejarah purba di

Jordan....



Petra...salah satu tempat bersejarah di Jordan...



Melihat sendiri dan merasai keajaiban laut mati...

atau pun...ke
... negara Egypt...sejarah purba sentiasa membuat aku ingin melihat segalanya dengan mata kepala aku sendiri...


Salah satu dari keajaiban dunia...

Sungai nil....memang tak boleh dinafikan keajaibannya...

Kalau untuk  memanjakan diri...aku ingin ke Bali...kerana ianya terkenal dengan pantai yang cantik & juga perkhidmatan SPA yang menakjubkan...


 Salah sebuah pemandangan di Bali



Suasana Spa yang mendamaikan...memang cukup untuk memanjakan diri...

dan kalau tak dapat ke tempat2 tersebut

impian aku adalah untuk ke

Gold Coast...



Gambar2 yang ada sudah cukup untuk membuatkan kita semua teruja untuk ke tempat2 tersebut

Dan kalau aku ingin ke tempat2 yang menjadi impian aku...aku pasti akan memilih pekhidmatan MAS Traveller.

Kerana dengan Mas Traveller pasti segalanya akan menjadi kenyataan...

Untuk apa jua maklumat tentang MAS Traveller..sila klik di sini...
Lihat logo ini...pasti anda akan tau...apa yang anda kehendaki...walau ke mana jua...ianya pasti dengan MAS Traveller...










Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com


...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

7 comments:

Zareda Norman said...

Saya teringin nak ke london.. kota impian tu..

Mak Su said...

wow! timur tengah! sangat berkenan. kak, bawa saya gaks!! :)

Kopi Suam said...

saya plak teringin banget mau ke switzerland...huaahhh bilalah impianku kan menjadi kenyataan kan.

iina said...

Kak Anie

InsyAllah.. biar angan2 dulu kan.. nanti jadi kenyataan.. saya tengah angan2 nak buat umrah.. saya dah ke istanbul.. kalau ada peluang memang saya nak pergi lagik..

Merah Baldu said...

salam k.anie..tpt impian kite sama ade jordan n turkey..hopefully dream comes true..!!amin

sally said...

kak aNie
tenguk gambar pun dah rasa seronok..mula la pasang angan-angan..ntah bila dpt pegi...

kak anie said...

Zar ...kota london memang menjadi impian...tapi banyak sgt pulak nanti yang tak terimpikan..hehhe

----------------------

Maksu...jom!!

---------------------

KS...Switzerlang...sebuah negara yang cantik kalau padang dia saujana mata memandang...


---------------------

iina...untuk ke Mekah bagi kak anie bkn impian...tapi azam...memang berazam untuk menjadi tetamu ALLAH...

Istanbul ...cantik kan?

-------------------

Merah baldu...samalah kita

-------------------

Sally...pasang angan2 takpe...free...hehehe

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails