Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, April 16, 2010

Asmaradana...



Sekarang...setiap hari Selasa hingga Khamis jam 10.30 malam...aku dan anak2 akan melekat depan TV.

Melayan slot Samarinda...Asmaradana...

Ude yang tak pernah melayan drama2 bersiri Melayu pun dah jadi melekat dengan drama Asmaradana ni...

Apa ada pada Asmaradana?

Drama ini membariskan pelakon2 yang sedang diminati ramai...







Tiz Zaqiah....pemenang Pelakon Wanita TV Popular

Ude kata...dia ni memang cantik...

Dia pernah terserempak dengan Tiz Zaqiah...kecantikannya membuat orang menoleh 2 kali.  Kulitnya yang halus bersih putih...rambutnya yang cantik...segala-gala yang ada pada dia memang cantik...

Katanya...ada artis yang cuma cantik sahaja...bila kita tengok sekali...macam biasa je...tapi Tiz Zaqiah mampu membuat orang berpusing melihatnya....


Heronya pulak...Shaheizy Sam




Yang memang dah terkenal sebagai Adnan Sempit.

Aku mula meminati Shaheizy ni sejak dia berlakon di dalam sebuah drama yang mengusik jiwa...Paei

Aku masih ingat lagi...habis je drama yang Paei...aku dan Ude sambung menangis di bilik.

Sungguh!! Sampai bengkak mata menangis sebab Paei meninggal di akhir drama tu...

Kemudian dia muncul dalam drama Kasanova XXL...aku minat giler kat drama ni...suka sangat gandingan dia dengan Emelda Rosmila...comel sangat!!

Kemudian...ari tu aku pergi ke Wangsa Walk...ambil Ude yang jumpa kengkawan di sana...terserempak dengan Shaheizy sedang buat pengambaran Adnan Sempit the Series...

Dia lalu berdekatan je dengan kereta aku...

Aduhai...ensemnya...bak kata Ude...'Bergegar jantung effa!!'

Kemudian...ada pulak si jejaka metroseksual ni....



Iqram Dinzly....

dibantu pulak oleh Mustaffa Kamal & Norish Karman...memang mantap....

Drama ini memaparkan tentang cinta yang terputus di tengah jalan disebabkan oleh darjat yang berbeza antara Amran (Shaheizy) dan Azizah (Tiz Zaqiah)...kemudian mereka bertemu semula setelah Amran kematian isterinya dan mempunyai seorang anak...manakala Azizah pula telahpun bersuami dengan Faris (Iqram Dinzly) dan mempunyai 2 orang anak...

Mampukah Azizah mempertahankan kebahgiaan rumahtangganya bersama suaminya yang begitu baik....sedangkan dalam hatinya masih ada Amran...dorongan cinta tidak dpt ditahan2 untuk dia bertemu dengan Amran.  Berputikkah kembali cinta mereka...?  Atau masih hangatkah lagi cinta dihati mereka?

Apakah tindakan Arman untuk membalas dendam pada keluarga mertua Azizah yang telah memisahkannya dengan kekasih hatinya itu?

Layannn......






...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

12 comments:

pB said...

Salam Kak Anie


Tok Ma layan cerita nie. pB tengok gitu gitu jer. Hopefully lepas ni , ada siaran ulangannya.

let's share everything said...

sukeeeee jugak cerita ni.
tapi xdapek melekat depan tv.
tgk kat portal tv3 jek.

p/s : kak anie.. sory ye.nak kabor.amranla kak anie.bukan arman.huhuhu..... sory lagik.

::Nur Fazlyna Marlyssa:: said...

name Iqram Dinzly ialah faris..i layansss citer nie...WAJIB..sebb Tiz Zaqyah..hehehe..die mmg cantik

kak anie said...

PB..syok....jom layan....ulangan lambat

Lets share everything...hahaha...ye ke...alamak...dah tua lah...thanks


Nur...memang tiz zaqiah lawa...

sally said...

salam kak anie..

saya belum tenguk lagi..tapi kata kawan memang best..nnti malam saya pi layan tenguk..

nuraarin-life said...

Mma layan cite nie, bila tertinggal 1 episode geram giler...

Pnut said...

kak ani-tiz tu dah lawa gebuuuu
eheheh mcm zizie ezzete tu..
eheheh jangan dia cari laki macam zizie udah le ye dak kak???
hiks

Kak anie said...

Sally...memang best...akak ni memang peminat drama melayu tegar...hahaha

---------------------

Aarin...Norish Karman tu buat watak jahat pun menjadi kan...geram...menyampah tengok dia

---------------------

Pnut...tu lah yang Ude cakap...dia kata tak jemu mata memandang...

Hahaha...tu lah pasal...tapi dengar dia dah ada kekasih...

Mak Su said...

saya tak mampu nak tonton cerita bersiri, tak saba menunggu

MOKCIK AZWA said...

memang tak layan citer kat mana2 channel sebab rumah mokcik takde tv punnnn hhuhuhuhu...

Anonymous said...

tiz tuh dah lama saya suka tgk muka dia sejak dr dia berlakon dlm impian ilyana...tp tu lah dia ni sosial sgt hehehehe...tp tul ker kulit muka dia halus...tgk kat tv mcm kasar jerrr heheheh...

zino said...

drama .. oops sorry tak boelh ak komen hehe tak tengok pun hehe

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails