Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, December 30, 2009

Dah Besar Dah Malu...

Pada sesiapa yang selalu baca blog aku...pasti tau...aku suka bercerita pasal si kecik aku yang bongsu ni...




Aku boleh tulis apa saja tentang dia...apa yang dia cakap...apa yang dia buat...sebab apa2 mengenai dia aje pasti menghiburkan...

Masukkanlah apa saja gambar dia...walau macamana rupa pun dia tak kisah...





Tapi..

Kini segalanya dah berubah...

Bila dia dah mula pandai malu...dia mula menapis apa saja gambar yang aku letakkan diblog

Bukan aje di blog...malah di Facebook juga.

Gambar yang hendak di upload hendaklah mendapat 'kelulusan' dari dia...kalau tak dia akan mengamuk...buat muncung.

Nak tulis cerita dia sekarang pun susah...sebab dia baca blog aku...jadi apa2 aje yang boleh buat dia malu dia suruh aku padamkan...

Nampaknya...anak bujang aku yang bongsu ni dah semakin besar...dah pandai malu...dah pandai memilih...

Hmmm...



Gambar2 terbaru dia bersama sepupunya...




...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

21 comments:

Zareda Norman said...

Tak lama lagi dia dah pandai pilih menantu buat kak anie pulak.. hikhikhikh

Tirana said...

Comelnya anak bongsu kak Anie..

sI tEDI said...

dah jadi anak bujang kak!! :)

silversarina said...

comel si kecil tu ... samalah kat sini, mimi pun dah tak berapa gemar saya letak gambar dia sesuka hati, dah nak besar diaorang ni kan .

shafarina said...

Hehehe biasalah tu. Sebab tu kengkadang tulis omputih kat blog pasal depa tak berapa paham Kak Anie :)


Si Aeez jarang online fesbuk dah. Mmg ramai kawan dia berfesbuk kan. :)

kakpah said...

salam anie. dah nak jadi orang bujang lah tu. hehe..

zue said...

yalah kak anie kenalah minta izin klu nak kluarkan gambo dan citer dia.

anak dah bujang mesti le malu.
tak lama lagi ramai lah peminat iteww

zue said...

lupa 1 perkara...

selamat tahun baru 2010 buat kak anie sekeluarga.

dEeWaN said...

Biasalah kak. Ank2 kita ni bila dh blh berpk, jk kita nk buat sesuatu kena tnya mereka.

Bila meningkat usia, btmbh malu lagi lah mereka.

Selamat thn baru

sya said...

Malu kat dlm tenet aje nanti bila aku gi sana..masa dia masuk toilet aku nak tanya ?

KV said...

aeez takut awek dia tgk gambar tk hensem.

Pnut said...

kak anie- samalah anak bujang saya nak amek gmbr dia pun payah...dah tak mau...haru...

psst entry bawah tu...
kalau tak mau jadi menantu, nak jadi besan boleh ke???

Erna said...

salam anie..dah beso la ktakan..anak akak tu..kot jalan pun tak bagi pegang dah...malu...kononya....dah bujang...bagi kita pyulak..tak pernah rasa nak beasr pun..kecil sentiasa dimata kita..kan....

eiz said...

salam..
dh bsar mkin pemalu..
bdak2 kak mmg akan brubah mngikut mse..
slmt thun bru..
moga ape yg di azam kn akan trtunai nti..

Kak anie said...

Zar...nak pilih menantu utk akak kecik lagi...hehehe

------------------------

Tirana...dia suka kalau orang kata dia comel...

------------------------

tEDl...rasa bujang...tapi perangai mcm bebudak lagik

------------------------

Rina ...mimi dan dia sebaya kan? Tulah pasal bebudak ni dah pandai malu2..kan?

------------------------

Shafarina...Fareez kalau akak tulis omputih pun dia tau...susah jadinya...

Kawan2 kat fesbuk dia tu kawan2 akak jugak...cuma beberapa orang je kengkawan sekolah dia..

------------------------

Kak Pah...tulah pasal...dah nak jadi orang bujang...

------------------------

Kak anie said...

Zue...tulah yang len kali kena tanya dia dulu ...hehehe

Zue...SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU buat Zue juga...

----------------------

deewan...dia rasa macam dah besar...tapi mengada macam bebudak lagik...

Selamat Tahun Baru deewan..

---------------------

Sya...masa masuk toilet...camtu jugak...kalau ada kawan2 farhan atau Ude je dia malu...

--------------------

KV...hahahaha...tekaan tepat...!!

--------------------

Pnut...si bujang akak ni kalau pasal bergaya depan kamera ...no. 1 cuma kalau nak bagi orang tengok kena lah yang ensem2 je...

Hehehe...Alesya pun dah besar kan? Comel aje tengok dia ari tu...

-------------------------

Kak...betul tu...bagi kita diorang tu macam kecik aje...tapi diorang tu kita nak cium depan orang pun dah malu...kalau takde orang bukan main lagik mintak cium & peluk...

------------------------

eiz...selamat tahun Baru...

Tulah...dia malu orang tengok gambar dia kalau tak ensem...

cj'alhafiz said...

hahaha...kak anie lps ni kna dapat kelulusan si kecil ( skrg dah tidak).
tapi dia masih comey...

kak anie said...

cj'alhafiz...yang ni dah dpt kelulusan dia...hehehe...terlebih comel dah...

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss.. aez yg pemalu dah sekarang ya.. dah bujang kan..
selamat tahun baru tuk akak sekeluarga..
komen2 sambil dpt frisso

NeroEcha said...

Kalau dah bujang gitu ler kan.kalau tak ms kecik2 dulu tak kisah semua tu..nanti anak bujang gitu ler agaknya..

aNIe said...

Cutemiut...trima kasih sebab klik untuk akak...sama2 kita tolong menolongkan...semoga kita sama2 dpt menambah pendapatan...hehehe...sikit pun duit jugak...!!

Aha lah ...dia dah besar...nanti Mirul tu kalau dah besar camtu jugak kot...

------------------------

Nero...ingat tak...masa dulu akak selalu tulis apa sajer tentang dia...hehehe...sekarang dah tak boleh...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails