Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, December 29, 2009

Cuti Lagi...

Balik kampung kali ni...
kita layan gambar aje ye...
Di sekitar Sukaneka...yang aku pergi...


Peserta sedang bersedia untuk lari dgn kain pelekat...

Aku menang acara balut mummy...tempat pertama...kemas kan mummy aku...

Anak sedara aku yang balut mak dia jadi mummy...dpt no. 3 kot..



Menang no. 1 dapat hamper...


Acara isteri solek suami...aku tak masuk sbb cik abang aku ada hal...

Suami2 yang telah disolekkan...


Anak2 yang sibuk berlari ke sana ke mari...

Hari Ahad bersama ipar ke Kampung Jawa...



Dah cantik dah di tebing Sungai Melaka ni...


Bot yang membawa pelancong menaiki River Cruise...


Menyeberang Jambatan Pasar...yang telah lama dibina untuk ke seberang iaitu ke Kampung Hulu....

Makan2 bersama Sya dan anak2...di BBST...semasa dlm perjalanan pulang dari Melaka...aku memandu mengikut jalan Melaka - PD - Sepang - KLIA...sebab highway jem giler...











...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

13 comments:

silversarina said...

sukaneka , bestnya ... lama dah tak ikut serta .. memang mummy akak kemas je , patut pun menang .

nanti nak ke melaka nak naik river cruise tu, kawan2 yang pernah naik kata puas hati dapat naik cruise tu .

Tirana said...

Wahhhh...meriahnya!

MULAN said...

memang best pi melaka.. pastu dpt asam pedas tettel..

~adeQ~ said...

kat Kg. Hulu tu kampung mak saya....ramai sedara mara ada duk situ lagi....

Kak Elle said...

wow dapat hamper lagi..sape yg di balut tu?Farhan ye?

Kak Anie said...

Rina...kak anie ni dah beberapa kali balik Melaka tak sempat lagi menaiki River Cruise tu...yelah cik abang asyik sibuk siang malam...

Orang kata kalau naik siang...dpt tngok macam2 pemandangan...tapi kalau naik malam...kawasan tebing sungai dimandikan cahaya neon yang cantik...

--------------------

Tirana...meriah di sukaneka...dah lama tak bersukaneka begitu untuk mengeratkan silaturahim

--------------------

Mulan...asam pedas tetel memang sedap...kalau balik melaka memang wajib pi makan asam pedas..tapi kali ni tak dpt...jadual penuh...

-------------------

adeQ....wah!! masih ramai sedara mara kat sana ke? Adik ipar akak kawin dgn orang Kampung Hulu...mesti adeQ kenal...

--------------------

Kak elle...hamper tu dibalut ahli2 jawatankuasa kampung tu...anie dtg sebab cik abang terlibat jadi AJK...hehehhe

dEeWaN said...

Patut lah menang, Mummy tu memang kemas. Saya ni orang melaka tapi tak sume tempat saya lawat. Dah naik ke Taming Sari

kakpah said...

opocot!!! terperanjat tengok hantu pocong tu err...mummy tu

Mak Su said...

acara solek tu tentu hilarious

Erna said...

pandai anie membalut..memang kemas...patutdapat no.satu..jangan tido malam termimpi mimpi dah le

anggerik merah said...

Kak Anie,

AM pun dah lama tak datang sini..sempat tengok N3 kak Anie yang lepas2.

wah best nya...sangat meriah. Tahniah dapat no 1 balut mummy tu...

Selamt tahun Baru..

Kak anie said...

deewan...akak pun tak sampai lagik ke Taming Sari tu...dengar khabar aje...selalu balik Melaka tapi tak pergi jenjalan...ingatkan nanti nak jugak lah bawak bebudak ni pergi

-----------------------

Hahaha...kak pah ni...terperanjatlah pulak...

-----------------------

Maksu...mau tak gelak tengok orang laki ni makeup...muka diorang dah lah kasar...nak letak aper pun tak tau...jadi isteri2 ni main tonyo aje...

---------------------

Kak ....hehehe...kali ni anie balut mummy...dulu anie yang jadi mummy...

-------------------

Selamat Tahun Baru Anggerik...terima kasih kerana masih sudi berkunjung melawat akak...

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok gitu.. acara sukaneka lagi tu

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails