Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, August 19, 2009

SALAM RAMADHAN...

Rasanya kita sekarang semua sedang membuat persiapan untuk sama-sama menyambut Ramadhan...

Tiap tahun datang dan pergi...dan alhamdulillah umur kita dipanjangkan lagi untuk menyambut Ramadhan kali ini.

Kali ini kami menyambut kedatangan bulan penuh berkat ini tanpa cik abang di rumah. Aku bersama anak2 4 orang aje.

Tapi pada awal Ramadhan...aku dan anak2 akan balik ke Melaka untuk bersama2 mertua dan cik abang aku di sana. Aku dah beritau cik abang yang aku akan balik pada hari Sabtu.

Perancangan aku ialah...balik bersama anak2...selepas Farhan balik dari Tusyen. Nak aku cutikan Farhan tusyen rasa sayang pulak sebab peperiksaan PMR nya semakin hampir. Katanya seminggu lepas raya.

Sementara menanti dia pulang...aku akan masak lauk untuk dibawa pulang ke Melaka. Maklumlah aku pulang dengan anak2 & insyaallah Ida akan mengikut kami sekali.

Kesian Ida yang di Tanjung Malim...keluarga jauh untuk sama2 menyambut Ramadhan....maka aku menyuruh Ude mempelawa dia ke mari dan kita sama2 menyambut awal Ramadhan di Melaka.


Semoga Ramadhan kali ini akan dpt kita hayati bersama dengan penuh ketaqwaan dan keimanan.

Kepada semua pengunjung blog...


SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN...








...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

18 comments:

Kak Elle said...

selamat menyambut ramadhan Anie ye..oh cik abang masih di sini ye?Lama juga dia balik kali ni kan dah setengah tahun agak nya di KL.

Macam tahun lalu saya bersendirian Anie.

silversarina said...

Selamat menyambut Ramadan buat akak sekeluarga.

Tahun ni tak dapat posa dengan hubby tapi InsyaAllah ada anak2 bersama buat seketika sebelum mereka kembali ke negara masing2 .Raya InsyaAllah ada cucu bersama ,

kakpah said...

selamat menyambut ramadhan pada anie sekeluarga. Semuga amal kita tahun ini lebih baik daripada sebelumnya.

sya said...

Aku balik lusa kat rumah bapak.

Mama Rock said...

kak anie, seomga ramadan ini membawa rahmat pada kak anie dan family. salam ramadan dari mama rock sekeluarga.

zany said...

salam ramadan kak anie,
indahnya ramadan mula terasa.

hanny said...

selamat berpuasa kak anie. Tahun nih masuk tahun ke-4 berpuasa kat perantauan.. Sedih!..huhu

iina said...

selamat berpuasa kak.. leh buka puasa dengan keluarga di kg ;)

Laracroft74 said...

selamat menyambut ramadhan kak anie.. seronok bulan ramadhan ni esp dpt buat tarawih .. cik abang pergi mana pulak tu..

Zareda Norman said...

kak anie

salam ramadhan dan selamat berpuasa

sally said...

salam kak anie..

selamat berpuasa kak..

CuTeMiUt78 said...

selamat berpuasa kak.. semoga puasa kali ni lebih diberkati.. insyallah

Mak Su said...

akak, selamat menyambut ramadhan al mubarak :)

lady D said...

http://ladyd-store.blogspot.com

MULAN said...

Ramadhan Kareem kak anie.. masak sedap2 ya..

MOKCIK AZWA said...

Salam Ramadhan kak..amacam bisnes sambal ikan bilis? masih beroperasi ker??

aNIe said...

Salam kak...cik abang anie dah kat Malaysia...mungkin tak ke tanah Arab lagi...tapi takde bersama kami...dia kat Melaka...

---------------------------

Salam ramadhan buat Rina...pasti kedatangan hari Raya dinanti2kan untuk bersama cucu yang dirindu

--------------------------

Salam ramadhan kakpah..semoga amalan kita diterima dibulan mulia ini

---------------------------

Sya aku lusa baru balik Melaka...

--------------------------

Mamarock...salam ramadhan dari akak buat mama sekeluarga...semoga tahun ini dpt kita jalani ibadah ini dengan penuh ketaqwaan

--------------------------

Salam ramadhan dari akak buat Zany sekeluarga...

-------------------------

Salam ramadhan juga buat Hanny...takpe...di mana2 jua Ramadhan tetap datang...cuma insyaallah satu hari nanti dptlah berpuasa di kampung halaman semula

-----------------------

iina...kak anie belum lagi berpuasa di kampung...

-----------------------

Laracroft...salam ramadhan dari akak...cik abg akak kat Melaka sekarang

-----------------------

Zar...salam ramadhan dari akak buat zar sekeluarga.

----------------------

Salam ramadhan dan selamat berpuasa juga buat sally...

-----------------------

Cutemiut...ye...semoga amalan yang kita lakukan dibulan mulia ini lebih diberkati

----------------------

Maksu...sama2lah kita...salam ramadhan dari akak buat maksu sekeluarga

----------------------

Lady D...salam ramadhan

----------------------

Mulan...salam ramadhan dan selamat berpuasa dari akak untuk MUlan sekeluarga.

----------------------

Mokcik azwa...sambal bilis masih beroperasi atas permintaan...heheh

Led said...

tiap minggu sya balik tengkera

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails