Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, October 4, 2012

Salam Buat Semua Yang di Rindu...

Bimillahirohman nirohim

Assalamualaikum buat semua sahabat yang ku rindu....

Salam Khamis buat semua pengunjung blog

Nampaknya penyakit malas makin menular di dalam diri ...

Sudah berakar umbi sejak laptop ni bermasalah...

Hmmmm....bilalah agaknya dpt laptop baru ye...

Rasanya nak mengecek dgn cik abanglah...

Baru2 ni ada hint2 jugak dengan cik abang... kata laptop dah mengong...

Tapi cik abang senyap je...hehehhe

Agaknya dia pun suka laptop kalau dah mengong... jadi aku jaranglah duduk depan laptop ni... cuma kalau laptop ni tak baik2 jugak pun masalah jugak...

Sebab si kecik aku selalunya buat kerjanya menggunakan laptop ni...

Siksa sungguh bila nak buat paperwork untuk si kecik....mencari bahan satu hal...

Nak mencetaknya satu hal lagik...

Kadang2 bila bosan... aku pun apa lagik.. rasa nak hempok je laptop ni... habis huruf 'w' tu aku cabutkan dan picit2 ntah apa benda alah dalam tu... aku cabut aku tampal balik... aku tekan...aku ketuk...

Hmmmm.... akhirnya camtu jugak... baiknya idak...

Haruslah macam tikus membaiki labu jadinya aku ni....

Tapi bila masa camni... dia tengah baik... tekan huruf 'w' pun keluar jugak....

Siaplah bila tak eloknya... tak ditekan pun dia kluar... mau aku tak geram...

Okaylah...jom renung2kan kata2 yang aku suka download dari page2 yang aku like di FB...







Aku suka mengumpul kata2 hikmah yang aku jumpa.... kerana membacanya membuatkan aku banyak muhasabah diri sendiri dan berusaha untuk menjadi insan yang lebih bagi disisi Rabb ku....disamping menambah pengetahuan serta ilmu yang ada....

Ameen Ya Rabbil Alameen...

Okay...nak kena log out dulu sebab 'w' sudah mula muncul...

Assalamualaikum kawan2....


...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

14 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

peh, marah benar tu Kak Anie, nasib baik huruf W jer yg kena.. hehe..

terima kasih kerana berkongsi..

Zaitun said...

Jangan hempok2...banyak bersabar tapi dalam masa yang sama bodeklah cik abang tu.

Neeza Shahril said...

cik abang neeza tahu, kalau neeza takde internet, neeza akan selalu kacau dia. Kejap2 call sebab neeza boring. Jadi, dia kena ada kan internet supaya neeza tak kacau dia hehee..

Acik Erna said...

assalam anie..akak pun suka simpan kata2 macam ni..boleh jadikan motivasi..ada yang akak cetak..
bila dah banayk2 akak simpan dalam cd.

sharifah rosidah said...

As-salam Anie, lama tak dengar berita? Sebenar nya bukan nya susak nak mintak cik abang tu belikan laptop baru, kan hari tu talipon baru pun dia belikan. Awak tak beria ia mintak jadi dia ingat saje je awak nak laptop baru ce kalau cakap laptop lama tu dah rosak tak sampai 10 minit dah dapat yang baru.

pB said...

nak kena banyak muhasabbah diri

aNIe said...

Sari memang marah...geram betul dgn double u ni... kita nak guna dia takmo kluar...takmo guna dia kluar pulak..hehehe


aNIe said...

Kak Zai...tgh jeling2 kat laptop dia yang tak digunakan kat rumah tu...hahahha...

aNIe said...

Neeza...samalah dgn akak.. kalau ada internet jarang call dia bila nak balik... tapi kalau takde nanti asyik nak tepon & sms dia je

aNIe said...

Kak... rajinnya akak simpan dlm cd.. anie tak berkesempatan lagik... memang banyak simpan...

aNIe said...

Shidah...hehehe... anie sekeluarga sihat... harap shidah pun gitu jugak...

Nak laptop senang je dpt.. nak bukak mulut mintak tu yang tak terbukak sampai sekarang...heheeh

aNIe said...

PB... akak pun sama...

sal said...

Saya juga suka membaca kata2 hikmah..sejuk hati menghayatinya..

Anonymous said...

comelnya gambar budak dua org.gobu hmm tomba
cubit pipi sikit..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails