Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, April 18, 2012

Gambar2 Si Bongsu...

Hari ini aku cuma ingin mengabadikan gambar2 anak bongsuku...sempena Hari Lahirnya yang lepas...

Melihat dia membesar adalah sesuatu yang amat berharga bagiku....

Alhamdulillah... kerana ALLAH memanjangkan usiaku sehingga ke hari ini untuk melihat dia menyambut Hari Lahirnya yang ke 11...




Gambar2 semasa dia masih kecil...



Gambar2nya yang paling aku suka...comel sgt...hehehe


Hari pertama ke Tadika... yang aku masih ingat drama meraung menangisnya hingga seminggu...


Gambar graduation dia selepas taman Tadika


Bersama pasangan menari di konsert sekolah tadikanya... Tasya... anak comel ni lah yang memujuk dia ketika dia menangis di hari2 permulaan di sekolah Tadika dulu.



Hari pertama ke sekolah....


Hari pertama ke sekolah agama


Kek harijadinya yang menjadi kontroversi sebab aku beli sebelah aje... masih ingat wajah kelat dia ketika membuka kotak kek... dissappointed agaknya...hahahaha


Minuman kegemaran dia Milo... gambar ini diambil semasa di Pavilion berjumpa dgn rakan2 blogger




Pertama kali naik basikal...dan masuk majalah Upin Ipin kerana menjadi pelakon suara Ehsan...



Gambar terbaru semasa pergi menonton Teater Muzikal Upin & Ipin...







Sekarang bila dah besar... suka sgt bergambar dalam berbagai gaya.....kalau dlm handphone aku ni banyaknya gambar dia...macam2 gaya... pening kepala aku...



...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

11 comments:

~ez~ said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY AEEZZZ! jadi anak yg soleh dan berjaya dunia akhirat ye..ameenn


comel gambar2 aeez nih.hehe

MOKCIK AZWA said...

so comel la gambar2 Aeez nie..

Acik Erna said...

anie..tu le penghibur anie tu..seronok tengok gambar2 dia memang comel..

aNIe said...

Ez...suka tgk gambar2 dia masa kecik...tak pernah jemu...

-----------

Mokcik...memang selalu layan gambar dia...comel sgt...hahaha

aNIe said...

Kak Erna... Aeez tu anak blog...hahaha...selalu je buat entry pasal dia...sampai orang selalu kenal anie kalau berjumpa semata2 sebab dia memang menempel je ngan anie...

zaty luvlianncezzz said...

ehsan ? suara dia ke. say hi to him :)

aNIe said...

Zaty...aha... suara Ehsan untuk musim baru ni iaitu musim ke 3 suara dia...

Muka pun dah macam ehsan kan?

Irfa said...

HAPPY BELATED BDAY TU AEEZ..
saya siap cakap ngan anak2..dalam upin ipin nama ehsan tu anak kawan umie :)

m.u.l.a.n said...

aeez dah besar...!!

happy belated birthday..

aNIe said...

Irfa...terima kasih... nanti kalau jumpa boleh lah amik gambar ngan Ehsan ye...


----------


Terima kasih mulan... memang dah besar... kerenah pun jadi lagik besar

tee said...

as salam kak,

lama tee tak jenguk kat sini... akak sihat ke?

happy birthday untk birthday boy - aeez.. Auntie doakan aeez menjadi anak yang soleh dan dirahmati dan diberkati Allah sentiasa... Aamiin... :)

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails