Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, March 15, 2012

Ustaz Don di Masjid At-Taqwa...

Hari sebelum kami berangkat balik ke Melaka...

Aku si kecik & Farhan ke Masjid At-Taqwa untuk mendengar ceramah Ustaz Don...



Di masjid ni memang selalu di adakan Ceramah Dhuha setiap kali hujung minggu...

Kali ini adalah giliran Ustaz Don Daniyal .

Seperti yang dijangka...kedatangannya memang dinanti2kan oleh ramai penduduk di sekitar Kampung Subang.

Majlis bermula dari jam 8.00 pagi dengan kedatangan jemputan dan sedikit jamuan untuk sarapan jemaah yang datang.


Walaupun ceramah dijadualkan bermula jam 9 pagi...tapi terlewat sedikit kerana Ustaz tersesat jalan.

Sesampai aje di dalam masjid ...majlis terus dimulakan.

Tajuk ceramah adalah berkisar ttg kekeluargaan... Anak2 Asset Syurga atau Neraka...

Semoga ilmu yang disampaikan dapat dimanafaatkan bersama anak2...Insyaallah...

Gambar sekitar majlis tersebut....



 Kedatangan Ustaz disambut Ahli Lembaga Masjid...masa ni jemaat sudah pun memenuhi ruang masjid...

 Sesudah selesai berceramah... Ustaz dikerumuni anak2... minta bersalam dan tandatangan  (mcm artis...hehehe)... si kecik aku tak melepaskan peluang mendekati Ustaz... semoga akhlak dia akan menjadi lebih baik dan menjadikan Ustaz Don sebagai idola...Ameen....


Ustaz begitu sabar melayani anak2 dan juga mereka yang ingin bergambar... hampir lebih setengah jam melayani mereka...


...

 Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

12 comments:

Acik Erna said...

assalam ani..tersenyum lenar sikecik anie dapat bergambar dengan ustaz don

Ila said...

suka dgr ceramah ustaz ni..sgt menyentuh ke dalam hati

zafi said...

saya jeles!sekian

MOKCIK AZWA said...

Saya pun jeles...hehehe..

memang suka mendengar ceramah ustaz Don.

sharifah rosidah said...

Assalam Anie, shidah pun suka tengok Ustaz Don yang selalu bersiaran di TV AlHijrah, orangnya muda lagi sebaya dengan anak Shidah yang sulung.

m.u.l.a.n said...

suka ceramah ustaz don ni...

aNIe said...

Kak... memang tak sabar dia nak bergambar...biar pun dah ada gambar dia di sebelah ustaz dia masih tak puashati sebab masa gambar diambil ustaz tak pandang kamera... hahaha...sabar je lah

-------------

Ila akak memans sekarang layan ceramah Ustaz Don & Ustaz Azhar... suka sgt sebab terkesan dijiwa

aNIe said...

Zafi...akak pun jeles sbab tak dpt bergambar... hehehe...

------------

Mokcik seronok dan tak mengantuk mendengar ceramah dia... bukan tak mengantuk sebab lawaknya tapi kerana apa yang diceritakan ialah apa yang kita lalui setiap hari

aNIe said...

Shidah... Ustaz masih single mingle lagik...tapi dgr kabar dah bertunang...

Belum 30 lagik lah ye...hehehe...muda sgt kan...

aNIe said...

Mulan... memang seronok mendengar ceramahnya...

Adzim Teras said...

Jangan kata anak2...kita yg mak budak pun suka ustaz Don..bila dia mengajar, rasanya tak payah nak suruh dia explain lebih2..dah terang & jelas...

Irfa said...

14 april ni ustaz Don buat ceramah kat opis saya ;)

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails