Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, March 7, 2012

Lisa Surihani Dalam Iklan McD...

Video ni dah ada dlm draft sejak sibuk Lisa Surihani kawin hari tu...

Masa tu sana sini dok bercerita pasal Lisa... anak bujang aku yang sorang tu pun sibuk  mencari iklan Lisa masa dia mula2 dalam iklan...

Bila tengok iklan ni... baru teringat...

Kemudian terfikir... 'Eh!! Kenapa macam tak perasan dulu kan...?'





...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

8 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

yang kita ingat iklan bedak J&J tu, comel Lisa

Marina Monroe said...

Assalam,

heheheheheh lansung tak ambil tahu pun..

Munnafendy said...

comel je dia dulu kan..muka pun tak byk berubah

ibundo said...

iklan tahun bila ni anie.. Masih bebudak lagi tu..

m.u.l.a.n said...

comel lisa tu kan...

MOKCIK AZWA said...

Lisa memang comel hehehe

aNIe said...

Sari... tulah... yang ni akak memang tak ingat pun...

-------------

Kak Marina... anak bujang tu peminat Lisa...bukan main dia google lagik...hahaha

sharifah rosidah said...

Kalau dah cantek tu memanglah semua orang minat lagipun Lisa ni nampak macam sopan je.

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails