Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, March 28, 2012

Dah Tua Rasanya...Tapi Inilah Kali Pertama Di sini...



Si kecik yang sentiasa menjadi peneman aku begitu khusyuk dgn keknya


Ini untuk ku... 


Dan ini utk sikecik...seronok sungguh dia... tapi dia kata dia kesian 
kat aku... dah tua baru dpt merasa makan kat sini...hahahah..
Apa nak buat... dulu masa ibu kecik2... mak ayah ibu orang susah...
Bila dah kahwin pulak... terasa mahal sangat nak masuk makan kat sini...
sebab dah susah dari kecik rasa sayang nak bayar mahal2 untuk makan...


...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

17 comments:

MOKCIK AZWA said...

Betul tu kak.. kita dulu2 mana nak kenal kfc ker mcd ker..lebih2 lagi secret recipe nie.. bila dah kerja barulah merasa makan secret recipe. itupun sesekali, sebab masih terasa kemahalannya hahaha..

sapa belanja makan2 nie? Ehsan ker? hehehe

Acik Erna said...

anie..betul tu sama la kita..he he

Sari Yusa Ibrahim said...

ya, saya pun rasa sayang nak bayar mahal2 sbb dari kecik dah biasa susah..

nanonano said...

kt mane ni kak?
terliur tgk semua hidangan tu, ishk..

aNIe said...

Mokcik... si Ehsan tu pandai... selalunya kalau nak makan apa2 pun nanti dia kata...alah... Aeez belanja lah..tapi rasa macam tak sampai hati pulak nak ambil...hehehe

--------

Kak... masih terasa sayang bila makan mahal mcm tu...selalu kita makan nasi campur kenyang dan murah je kan?

aNIe said...

Sari... bila harga makanan jadi berbelas2...kita jadi sayang kan...? Sesekali okaylah jugak...

---------

Nanonano... kat Secret Recipe

Irfa said...

sy lagila..dr kg dtg sini baru merasa makan kfc,mekdi,pizza dan secret resepi..

aNIe said...

Irfa...hehehe... kita sama2 dari kampung... sampai sini baru merasa...

~ez~ said...

hehe..kita lahir dlm zaman yg berbeza kan akak..xpe at least dapat juga rasa kan..hehe

tp saya pun rs cam sayang je kalau nk kua duit byk2 tuk byr makanan mahal2.sesekali ok la..

Zaitun said...

Kak Zai ke sini selalu sebab mengikut selera anak2,dulu pun tak merasa.

sharifah rosidah said...

Anak2 kita tak tahu Anie, masa mereka belum dilahirkan kita berjimat cermat untuk membesarkan mereka bila mereka dah besar dan kita pun mula nak merasa senang barulah kita sangup berbelanja lebih demi mereka juga.

NJ@Goboklama said...

tapi sesekali takpe kak, anggap jer sebagai ganjaran utk kita ;D

azrinna said...

Kek tu namapk mengiurkan pagi2 ni. Emmm...

aNIe said...

Ez...tulah... hahaha... SR ni pun dah tua2 baru dengar... nasib baik dpt merasa biarpun dah tua...

---------------

Kak Zai...samalah kita... kalau dgn cik abang tu rasanya lebih suka ke kedai nasi campur atau kedai yang ada jual nasi...hehehe

aNIe said...

Shidah...betul tu... dulu kita berjimat cermat kan.. nak membeli yang harganya tak berapa nak mahal pun kena pikir 2-3 kali... sebab terasa anak2 lebih memerlukan duit tu...

---------------

NJ... hehehe... sesekali takpe kan?

aNIe said...

Azrinna... memang sedap kek tu... tapi sebab si hero kecik tu dah conquer kita dpt merasa sikit je...

ida napi said...

Cayalah Kak Anie, akhirnya merasa gak akak gi mkn kat SR tu eh..sedap tak cheese keknya?

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails