Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Saturday, December 31, 2011

Tahniah Osbon - Pemenang Maharaja Lawak Mega ....



Tamat sudah rancangan Maharaja Lawak Mega yang akhir2 ini begitu kontroversi...

Tahniah buat Abon dan Mr Os.... OSBON...

Aku peminat Boboi & Osbon...

Memang sukar untuk memilih yang mana satu... samada Boboi atau pun Osbon...

Melihat pada keputusan setiap minggu mereka merupakan saingan yang begitu rapat dlm pemilihan pengundi2...

Tapi akhirnya malam ini Osbon menjadi pilihan.


Aku suka tugasan pertama mereka...hahahah

Kalau ikutkan hati... aku mau kedua2nya menang...sebab kedua2 kumpulan itu tidak pernah mengecewakan aku dlm membuat aku ketawa tergolek2 tiap minggu...

Tapi adat bertanding...ada yang menang dan ada yang kalah...

Semoga dengan wang yang dimenangi itu... Osbon dpt menafaatkannya dengan baik... dan semoga Osbon akan terus hidup di pentas lawak negara kita...

Buat Boboi... Tahniah juga... aku minat Afdlin... dan jugak Harun Salim Bachik... Anda berdua memang terbaik... sepanjang 9 minggu menonton lawak Boboi... tidak pernah pun aku tidak ketawa....


Tapi aku ada sebab2 tertentu untuk mengharap Osbon yang menang....

Semuanya memang lawak...sebab tu lah anda semua sampai hingga ke final...


 Saehu dari Indonesia di tempat ketiga....suka tengok si Boncil Bancil...Tahniah !!



Syok di tempat keempat... menunjukkan prestasi yang meningkat setiap minggu...tahniah...!

...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

10 comments:

zino said...

no komen sebab tak tengok... hehe

Acik Erna said...

anie..satu yang akak teringin nak tau..sebab2 tertentu tu..he he

aNIe said...

Zino sibuk dengan cucu baru...hehehe

-------------

Kak Erna... anie nak diorang menang sebab diorang tu orang veteran org dah tak berapa nak amik diorang berlakon sekarang...rasanya diorang belum pernah dpt menang apa2 pertandingan dan dpt duit sbyk tu... kalau Boboi... diorang masih muda... banyak projek boleh buat... dan dah terkenal pulak tu.... kan?

~ yus ~ said...

Osbon terbaik lah malam tadi kak, Boboi pun best...hehe

ROZILA said...

Salam aNie,

Memang susah nak teka yg mana satu juara,dua2nya ok...
Namun rezeki juara pada Osbon,betul kata aNie.... dia org veteran,sudah banyak jasa mereka dlm industri lawak, jadi... patut mereka menang.

Bagi saya ini adalah satu penghargaan besar kpd mereka....Tahniah OSBON

Dalila Hamid said...

dela mmg nakkan Osbon menang.... tahniah utk mereka...

MULAN said...

tengok kalo kebetolan sbb masa sokmo tak kena.. tapi suka jugak tengok osbon menang..

Zaitun said...

Memang mereka layak.

Selamat tahun baru buat anie sekeluarga.

sharifah rosidah said...

Sebab merekalah kami terpaksa langgan astro warna.

sharifah rosidah said...

Sebab merekalah kami terpaksa langgan astro warna.

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails