Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, July 22, 2011

Untuk Renungan...

Hari ni aku sibuk...

Sibuk berkemas baju masuk dalam beg...

Malam nanti aku akan bertolak... ke Langkawi...

Yeaaayyy!!! Langkawi...tunggulah kedatangan ku sekali lagik...!!

Kali ni...cik abang tak pergi...aku ikut adik ipar dan sebahagian dari penduduk kawasan perumahannya...

Kekdanya...ikut  rombongan  cik Kiah lah ye...hehehehe

Di sebabkan cik abang tak ikut... maka aku pergi tanpa rancangan untuk membeli belah... cuma nak pi jenjalan aje...sebab big boss takde...hehehe

Oleh kerana kesibukan tuan punya blog... maka aku tempekkan sesuatu untuk dikongsi bersama....




 Yang no 10 tu yang paling perlu kita ingat.... 
...it takes two to make a quarrel...


...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

12 comments:

~ yus ~ said...

Wah akak. Pegi Langkawi ya? Kenapa tak boleh shopping kalau cik abe takde kak...

Bolehlah juga kan, cuma tak leh lebih2 je ya tak...hihihi

Suka renungan akak tu...

No 10 tu, betullah, tak kan nak bertekak sorang2 kan, nnti orang ingat sewel lak...hahahha

aNIe said...

Yus...hahaha... kalau cik abang takde...perbelanjaan terbatas...kalau dia ada...hahahha...order je...

Memang suka yang nombor 10 tu... kalau yg sorang tu bising2 sorang tu senyaplah... jadi taklah gaduh...heheheh

ibundo said...

wah.. berjalan lagi anie..

kpah selalu pesan dengan anak-anak dan juga staff. Hidup suami isteri ni kalau seorang rasa panas, seorang lagi mesti sejuk. Api kena siram dengan air. Kalau api disiram dengan api lagilah bertambah marak. Kalau berlaku pertelingkahan, jangan dimarakkan lagi. Seorang mesti menyejukkannya.Barulah tak jadi gaduh... kan?

Acik Erna said...

anie..akak ingatkan menemani aeez lagi..rupanya ikut rombongan cik kiah ye..

MulutPayau said...

wah...ikut rombongan cik kiah...seronoknya...nanti beli coklat yer....

secangkir madu merah said...

enjoy your self kak.. take care...

Zaitun said...

Selamat berholiday tapi jangan nakal2 sebab cik abang takde.

Terima kasih kongsi info.

Nukilan ida said...

Kak saya amik gambo tu ya.. Mohon share

TisuMedia said...

belum kawin lagi.so leh abaikan dulu kot tips tue. haha

dah lama xpegi langkawi...

aNIe said...

Kak Pah...itulah petua untuk tidak menyebabkan pergaduhan kecil menjadi lebih besar

-----------------

Kak Erna...yelah rombongan cik kiah...hehehe...tapi seronok sungguh...

aNIe said...

Mulutpayau...ahah... hari tu memang akak beli coklat je...tak beli banyak barang pun...

--------------

SMM...memang enjoy pun...seronok sgt...

aNIe said...

Kak Zai...cik abang takde...tapi bodyguard kecik ade...dia sama aje ngan ayah dia...hehehe

------------

Ida...ambillah...sama2 berkongsi

------------

TisuMedia... langkawi adalah tempat yang akak boleh pergi berulang kali...hehehe

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails