Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Monday, June 27, 2011

Kisah Hati - Alyah...

Sekarang sedang layan giler lagu ni...

Dan beberapa minggu menjadi Juara lagu HotFM 30

Cuba tengok lelaki yang dalam klip video ni...

Remy Ishak... I like...!!!




Hatiku Hatimu
Menjadi satu cinta

Ku rasa hadirmu 
Menyempurnakan aku

Tapi 
Cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir...

Cinta 
Kau dan Aku
Takkan Mungkin Bersatu
Untuk saat ini 
Di dunia ini

Mungkin kita bersama  *
Nanti di atas sana  *
Biar Ku setia 
Menjaga Cintamu
Selamanya.....





 Lirik lagu ni best...tapi bab bertanda * tu aku tak berkenan...heheheh


...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

10 comments:

Ati Masrif said...

amboi kaka...

berjauhan dgn abang nih

layan lagu jiwang lak...hehe

take care ...bye2

Masy said...

sy suka!

sharifah rosidah said...

memang sedap lagu ni, layaaaaaan.

aNIe said...

Hehehe....sampai dua pulak keluar post ni...adoyai...

Ati...layan jiwang sesekali

---------------

Masy...suka kan lagu ni...senikata dia alamak...syahdu...

----------------

Shidah...lagu ni membuai perasaan

iina said...

ari tuh adik angkat saya pun suh saya letak lagu nie kat blog.. org mesia tgh giler lagu nie ye hehehe ;)

Zaitun said...

Peminat Remy Ishak rupanya.

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

aNIe said...

iina... orang Malaysia memang tengah giler lagu ni...

--------------

Kak Zai...hahahah...suka kat dia dlm Nur Kasih...

--------------

Andrick...tq...

Zareda Norman said...

saya mesti pileyyyy

aNIe said...

Zar..hehehe... lagu ni best kan?

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails