Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, May 26, 2011

Meet Uncle Hussain - Pokok...

u sekarang pada tahap kemalasan yang melampau untuk meng'update' blog...

Jadi aku tempek aje lagu ini...

Lagu yang sedang menjadi kegemaran aku buat masa ini...




Lirik Pokok – Meet Uncle Hussain

Tersesat malu bertanya

Tak tahu tak tahu kemana

Terlalu banyak alasannya

Ku terdiam


Menyusur dikaki lima

Terlihat bayang wajah kelmarin

Tersentuh hati bagai luruh


Tanya sama pokok apa sebab goyang

Jawab angin yang goncang

Terbang burung terbang

Patah sayap diduga

Seandainya rebah

Kau masih ada


Terlalu mahu dan mahu

Terlupa apa yang perlu

Terlalu banyak alasannya

Duk terdiam


Tak mudah namun tak susah

Terserah atas pilihan

Tersentuh hati mula luruh


Tanya sama pokok apa sebab goyang

Jawab angin yang goncang

Terbang burung terbang

                                      

Patah sayap diduga

Seandainya rebah

Kau masih ada


La la la la la la la la la

La la la la la la la lalalalalaaaa


Kau masih ada

Kau masih ada

Kau masih ada


Terlalu mahu dan mahu

Terlupa apa yang perlu

Terlalu banyak alasannya

Duk terdiam


Tak mudah namun tak susah

Terserah atas pilihan

Tersentuh hati mula luruh


Tanya sama pokok




... 


 Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

12 comments:

Anonymous said...

Oh malas ye macam mana nak masuk METRO macam nanirostam tu?

Anonymous said...

Adoi dah gila lah blogger acaount ni tiba2 kita ken anon pulak.




Sharifah Rosidah

aNIe said...

Heheheh...shidah... tak nak lah masuk Metro...hahahha... kita suka camni aje...

sharifah rosidah said...

anie ada orang suka glamour glamour ni

aNIe said...

Shidah... tak kuase ler...hehehe

zino said...

kira update la tu hehe

Ila said...

alah.muh tanpa azlan tak best..huhuhu

aNIe said...

Zino... ntah kenapa malas ... nak taip pun macam ada je ayat yang tak kena...

--------------

Ila... Azlan memang serasi dengan MUH... tp tu lah nak buat camaner... dia dah ada Typewriter...hehehe

secangkir madu merah said...

pergilah ke spa atau dapat mandi bunga pun sedap juga..hehehehehe..

aNIe said...

SMM.. heheh...takde masa pun nak ke SPA... ari ni bnyk nak buat...

Ati Masrif said...

musim...hujan lembab ni

mmg buat semua orang jadi malas...haha

aNIe said...

Ati.. memag pun..rasa nak melengkau aje...hee

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails