Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, February 10, 2011

Entry Untuk Yang Suka Senyum-senyum Kambing...hehehhe


Hari ni sibuk... nak pi bank... jadi layan aje komik ni buat hari ini...dpt dari email...

Heheheheh....








...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

17 comments:

MOKCIK AZWA said...

wakakka...tersenyum lebar saya kak..w/pun tengah serabut hehehe..

have a nice day kak

sya said...

Brand nama Mazuki tak commercial langsung

Ila said...

hahaha...siot je kan....

~ yus ~ said...

hehehe...

tgk komik akak ni teringat komik orang lidi anak saya Aqil. Nanti ada masa saya update kat bloglah..:)

Sari Yusa Ibrahim said...

hehe.. senyum kambing ni.. tutup mulut, malu kalu orang nampak senyum sorang2... hik2

iina said...

semua pinjam.. hehehe ;)

Yan said...

ish ish tersengih di malam hari baca komik ni

salam.... dah join contest kt blog kite? klu lum jomlaa

cikceriacorner said...

heheheh..kelakau...

aNIe said...

Azwa...akak baca pun ketawa...hahaha... semua pinjam barang kawan...

---------------

Sya...tulah pasal...

---------------

ila... memang pun... kaki sapu barang orang...

aNIe said...

Yus... nanti uploadlah boleh kitorang tengok bakat aqil...

--------------

Akak pun senyum2 sensorang bila tengok komik tu hari tu

aNIe said...

iina... kalau kena kawan camtu.. mau sakit hati menahan geram ni...

-----------

Yan... nanti akak tengok contest apa ye... akak ni bukan rajin sgt masuk contest...

--------------

Kelakau kan...hehehe

kakpah said...

tumpang senyum pepagi ni

RashAtie said...

hihihihi....ada gak org camtuh...

sharifah rosidah said...

benci dgn orang camni.

Zaitun said...

Tukang pakai ajelah yang belinya orang lain.Dasar mengena....

aNIe said...

Kakpah...senyum sikit pun takpe...
Hehehe

--------------

Ramai yang macam ni atie...

---------------

Memang pun shidah... semua nak menumpang...keluar duit takmo

---------------

Hehehe... nak mengenakan le tu...

Kak Nora said...

ha, ha, ha, makcik tumpang ketawa. Anti climax betul!

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails