Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, November 10, 2010

Sesuatu Yang Ingin Ku Kongsi...

Insyaallah... 17hb November nanti kita akan menyambut Hari Raya Aidil Adha...

Hari Raya Korban... hari yang diraikan oleh jutaan umat Islam di seluruh dunia....

Hari besar bagi mereka yang sedang menjalani ibadah haji di Mekah...

Maka 3 hari itulah kita akan mendengar takbir raya berkumandang di sana sini...

Dan sering orang berkata sepatutnya Hari Raya Aidil Adha lah disambut lebih meriah dari Hari Raya Aidil Fitri...

Dua tahun lepas... sebelum pulang ke Malaysia... cik abang aku sempat mengerjakan haji buat kali ke 2 di sana...

Dan dia sempat mengambil gambar2 awan yang membentuk kalimah ALLAH betul2 di atas Masjidil Haram setelah selesai mengerjakan tawaf...

Sayangnya semasa dia mengambil handphone nya... awan tersebut telah mula berpecah... namun masih ada lagi yang dpt dilihat bentuk2 kalimah tersebut.







Masa terjumpa gambar ini di dalam handphone nya... aku hanya mampu berkata...

'Subhanallah...'



...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

11 comments:

~ yus ~ said...

SubhanaAllah....

nanonano said...

subhanaAllah,
bertuahnye abg akak,
akak xley join skaki ke?
hehe

Zaitun said...

SubhanAllah,Dia yang Maha Besar.

MOKCIK AZWA said...

SubhanAllah..

"MULAN" said...

subhanAllah..

Zareda Norman said...

SubhanaAllah

Di Tanah suci macam macam perkara boleh jadi..s etiap kata kata menjadi doa yang sangat makbul.. sebab tu kena berhati hati pertuturan.

Semasa zar buat umrah dulu pun disebabkan pergi sorang, rasa sunyi sepi sangat bila buat saei sorang buat tawaf sorang, cuma bila selesai tahalu baru jumpa kawan kawan lain.. perasaan tu sangat luar biasa..

kak Erna said...

subhanallah...kebesaran tuhan..

KAKTINY said...

Maha Suci Allah..
Sesungguhnya Allah Maha Besar!.
Segala puji hanya bagi Allah, Tuhan semesta alam..

iina said...

Indahkan ciptaan Allah.. boleh print buat frame gbr tuh kak ;)

ummu said...

Subhanallah
semua ni tanda2 kebesaranNya kan kak Anie

aNIe said...

Sesiapa sahaja yang pernah ke Tanah Suci... tau... apa sahaja boleh berlaku di sana...

Segalanya atas kehendak NYA... dan atas izin NYA...

Subhanallah...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails