Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, November 11, 2010

Jumpa Tukang Urut Lagi....

Petang kelmarin... aku berjumpa lagi dengan kakak & abang  tukang urut lagik....

Entah kali yang ke berapa aku tak ingat...

Muka aku ni ... kakak & abang tukang urut tu dah kenal dah...

Sebab dah berkali2 jumpa dia dah...

Bukan aku yang berurut... tapi orang lain... aku jadi tukang bawakkan aje...

Rasanya Farhan aje dah 3 kali bawak pergi jumpa dia...

Sekali masa dia terseliuh kerana bermain bola....

Kemudian dia jatuh... hingga menyebabkan tulang pergelangan tangan dia patah separuh... tapi abang tu tak urut... sebab sekali pegang aje dia dah tau patah... dia suruh ke klinik....

Sya adik ku pula dah 3 kali jugak rasanya...

Bila perempuan yang datang...  maka isterinya yang akan urut...

Sekali masa Sya jatuh...

Kemudian dia jatuh lagik... dan lagik....

Sekali dulu bawak Ude... terseluih kaki kerana bermain badminton....

Baru2 ni ... bawak cik abang aku yang jatuh dari motor ketika berada di ladang di Sabah...

Balik aje dari airport... terus bawak dia pergi...

Lututnya cedera... tapi urut sekali je... sebab kata abang tu takde yang serius... mungkin tisu rosak....

Dan baru2 ni... iaitu petang kelmarin...

Aku bawak Farhan lagik....buat kali ketiganya...




Tempat yang patah kelmarin... retak ketika bermain futsal  bersama kawan2nya...

Dan seperti biasa... mulut aku pun pot pet pot pet...

Sebabnya... dia ni memang senang tercedera... tapi semangat nak main bola tak pernah hilang... walaupun dilarang...

Sekarang ni... bila dah cedera... dia berehatlah beberapa hari dari bermain bola...





...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

15 comments:

Mak Su said...

kanak-kanak lasak dan aktif , memang gitu ler... ;)

biar mereka besar dgn pengalaman, kan kak

Zareda Norman said...

kak anie
zar sekarang serik urut kat KL ni.. balik kg urut jugak yg bes..

budak lelaki memaglah lasak.. tapi berhati hatilah jgn sampai cedera tulang tu. anak sedar zar ramadhan lepas tulang siku hancur masa nak amik wuduk pi terawikh, emmain ngan kawan2 terjatuh siku tahankan badan dia.. susah hati mak ayah dibuatnya

ainnoraini said...

salam kak anie...
pernah jugak anak no3..tulangnye retak kat tangan...

tapi budak2 ni cepat sembuhnye berbanding dgn org dewasa...

shafarina said...

budak2 tengah lasak...

zino said...

Saya fobia dengan urut ni

pB said...

Salam Kak Anie


kat mana umah nyer???

pB said...

Salam Kak Anie


kat mana umah nyer???

AuntieYan said...

Salam Anie,

Ha!..ha!..jadi tukang bawak saja nampaknya.
Tu, pB tengah cari tukang urut, dia pun ada tanya Kak Yan, tapi Kak Yan tak tahu...ha, cepat-cepat tolong bagi tahu dia. :-)

Raybond said...

huhu.. agak2 kak anie pown dah boleh jadi tukang urut agaknye.. :)

JohariHamzah[dot]Com

aNIe said...

Maksu.. anak2 akak yang lelaki memang tak boleh dipisahkan dari bola... kadang risau.. takut mereka tercedera

-----------------

Zar... memang pun... risau akak dibuatnya... selagi belum baik selagi tu hati ni risau

-----------------

ainnoraini... anak akak yang no3 ni memang selalu jatuh dan retaknya... kena minum banyak susu tu...

-----------------

aNIe said...

Shafarina... susah nak menhalang dia... cukup time hilang aje ke padang

--------------------

zino... hehehe... ada kejadian yang membuatkan zino fobia ke?

--------------------

PB... ada dekat2 rumah akak ni... cuma dia tak buat urut sepenuh masa... sebab isterinya jadi cikgu... malam ada di restoran...

Takpelah nanti akak cuba tanyakan... orang Kelate jugak...hehehe

-------------------

Kak Yan... alhamdulillah.. anie lebih hati2... takut kalau terjadi yang tidak diingini... susah jadinya anak2 kat rumah ni

------------------

Raybond...hahaha... mana boleh... orang mengurut ni kena pandai...

Zaitun said...

Budak lelaki memang agak lasak,makanya mesti ada yang tercedera.

kak Erna said...

anie..nak buat camanakan..hero..
pot pet pot pet pun ibu bawak juga pi berubat..harap cepat baik..tapi..dah baik nanti..main lagi..tu la dia..anak..

iina said...

Samalah kak.. mak saya pun selalu jd tukg bawak p urut.. kdg bwk ayah.. kdg adik pompuan.. kdg adik lelaki.. baru2 nie balik.. saya pun kena paksa p mengurut gak hehehe ;)

aNIe said...

Zaitun...tulah... risau kadang bila kerap tercedera

----------------

Kak erna...pot pet pot pet pun dia buat jugak...hehehe...anak lelaki kan... hero...

----------------

iina...samalah akak ni dengan mak iina tu...jadi tukang bawak mengurut...ahahaha

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails