Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Sunday, November 21, 2010

Produk Baru di Anie's Bizz...

Kelmarin masa balik ke Melaka... aku bertemu dengan anak sedara ku...

Semasa berbual dengannya dia menunjukkan pada aku suatu produk pemakanan kesihatan yang telah lama aku tunggu.

Pernah membaca tentang kebaikan dan khasiatnya di internet membuatkan aku begitu teruja untuk berkongsi bersama pembaca blog aku.

Bagi mereka yang pernah melayari internet untuk mencari alternatif bagi mengurangkan berat badan... menurunkan kadar kolesterol.. pasti mereka pernah membaca tentang Acai Berry....

Rasanya tak perlu lagi diperkenalkan  Acai Berry memang terkenal dengan khasiat 'superpower' sebagai pemakanan kesihatan yang menentang radikal bebas....dan bertindak sebagai antioksidan

Tanpa mengambil masa yang lama untuk berfikir  aku terus mendaftar menjadi pengedar untuk Mona-Vie Acai Berry Juice

Bagi aku... inilah makanan / Jus kesihatan yang diperlukan oleh ramai orang yang mengalami kadar kolesterol yang tinggi..

Bukan hanya untuk itu... ianya juga baik untuk mereka yang mengidap kencing manis kerana ia mengawal kadar kandungan gula dalam darah.

Dan bagi mereka yang mengalami penyakit sendi... seperti sengal2 sendi... gout ...Jus ini memang memberikan kesan yang baik...

Aku ingin berkongsi kebaikan ini bersama

Menjualnya begitu mudah kerana ramai yang tau tentang kebaikan Acai Berry...

Buat mereka yang ingin mencubanya... harga sebotol  buat masa sekarang ialah RM150.00 (750ml)









Minuman berkhasiat MonaVie di Utusan Malaysia...

Sila ke sini untuk maklumat lebih lanjut... ----->  Aniesbizz


...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

10 comments:

nurazzah8 said...

salam Kak Anie,

hari tu balik kampung guna anak sedara punya DIGI broadband!

;-)

aNIe said...

Azzah... hehehe... hebat tu... tq

zino said...

macam2 produk..

ahsfantasy24 said...

bgus tu ksihatan..

^^,

bkan ayt tu mlariskan,
sbb sy bkan pngrdar pn..

tp mak mnum monavie,
tknan drah tnggi mnurun..
:)

Zareda Norman said...

sekarang ni dlm pasaran mmgmacam macam produk.. sediakanongkosnya ada..

tapi memang bila dah cecah 35 tahun wajib amik supplement.. macam zar ni sekarang memang makan spirulina dan vitamin c. sekarang tambah satu lagi glucosamine untuk lutut. maaf cakaplah org kita ni kalau suruh beli supplement memng degil kemain tp beli brg kemas ribu riban tak kisahlah pulak.. heheheh

"MULAN" said...

dah pernah rasa monavie ni.. tapi sbb amik supplement lain, kena opt dulu.. byk khasiat kan..

"MULAN" said...
This comment has been removed by the author.
Kak Anie said...

Zino...produk yang baik kita kongsi bersama...

--------------

ahfantsy24... mertua akak pun makan alhamdulillah... sakit kaki dah berkurangan... batuk2 pun dah mula longkah...


--------------

Zar.. akak memang memakan makanan kesihatan... kerana bagi akak mencegah itu lebih baik... alhamdulillah... sekarang masih lagi pada tahap kesihatan yang memuaskan...

---------------

Mulan... akak jadi tertarik kerana acai berry tu... sebab tau ianya baik untuk kesihatan...

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Best of luck dgn biz baru K.Anie (dari usahawan VeMMA he..he..he..)

AtieSalehah said...

waaaahhh......nnti atie roger akak!!

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails