Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, October 20, 2010

Kenapa Perempuan Bergaduh Suka Tarik Rambut...


Kelmarin aku berbalah cakap dengan Farhan...

Aku yang suka menyakat dia memang selalu berbalah cakap dgn dia.

Sebabnya mulut dia bak kata orang tua...mulut tak mati...

Kadang2 rasa nak tepuk aje mulut dia tu...

Mau taknya... aku cakap macam ni... dia jawab macam tu... aku cakap macam tu dia jawab macam ni...

Selalunya kalau aku rasa aku akan kalah... aku akan pukul2 dia... atau cubit2 peha atau lengan dia.

Badan anak  lelaki remaja ni bukan senang nak cubit... otot dia keras... tak boleh kita nak cubit sikit pun.

Dan selalunya aku akan mencari tempat yang senang dicubit...selalu nya di bahagian dada...

Dia pulak pantas mengelak dan menepis tangan aku.

Kalau nak suruh dia mengalah...aku akan tarik rambut dia...

Hahaha... kejamkan aku...!!!

Hari ini... tangan aku rasa sakit... tempat yang ditepisnya tu lebam...keras betul tulangnya...

Dan... dari apa yang aku alami sekarang...

Barulah aku tau...

Kenapa orang perempuan kalau bergaduh suka tarik rambut...

Sebabnya... kalau kita tarik rambut lawan... dia akan rasa sakit... tapi tangan kita tak sakit...

Kalau kita pukul atau tumbuk dia... tangan kita yang sakit balik...





...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

12 comments:

tulipurple said...

hahaha..pandailah akak wat analisa.syabasss...betul tu,hehe.

(pssst...tak ke stadium hang jebat ke mlm nie kak?kata org kuat...hehe,jgn mare ek datin :) )

sya said...

Eh ko ingat tak dulu kalau kat kampung kita, makcik T kalau gaduh mesti suka tarik rambut. Aku ingat dia gaduh ngan kak L .. dah le tarik rambut guling2.. kain singkap2 ha ha ha.. kenyang pakcik2 yg tenguk.

Aku tak tarik rambut.. aku cubit aje.. kalau ngan arif tak kira kat mana mesti kena

ainnoraini said...

kuat kak anie ye...
tapi kalau rambut panjang lagi senang nak tarikkan kak anie...

aNIe said...

Tulip...huhuhu... akak tak disuruh balik sebab anak2 sekolah... cik abang dah beritau PA dia dtg sorang je...huhuhu...sedih ni...kalau tak mesti best dpt tgk macam2 kat sana...

---------------------

Sya... si Farhan tu isi dia pejal...susah nak cubit... tangan dia pantas menepis... senang aku tarik je rambut kerinting dia tu...hahahaha

Teringat zaman dok Tengkera tu... kalau orang bergaduh sekejap je dah ramai penonton... bukan kat tempat gaduh je... belakang langsir pun ramai ....

-------------------

ainnoraini...rambut farhan kerinting...memang senang tarik...hahaha

MOKCIK AZWA said...

Klu pakai tudung tak dapat la nak tarik tarik rambut hehehe..main tarik2 tudung la pulakk

kak Erna said...

anie..he he..gelak dulu la..suka menyakat..dirumah ni..abang akak yang suka menyakat..kadang sampai terjerit2 budak ni..tak dapat usik..bila lalu depan ayahnya..seluar budak tu tu pun dia boleh tarik..mana anak tak marah..dia orang dah besar..

Zareda Norman said...

tarik rambut paling senang.. senang dicapai sebab panjang.. hehhehe kalau rambut pendek payah jugak nak tarik

Kak Anie said...

Mokcik...pernah tgk bebudak bertudung bergaduh... habis tudung semua tercabut...kelakar betul...

-------------------

Hahaha...Kak... mau tak marah kalau dah besar2 kena tarik seluar...

------------------

Zar...tulah... tapi rasanya kalau rambut perempuan tak sependek rambut lelaki... tu yang seronok main tarik2 rambut tu...

iina said...

Heheheh kak.. gitu ekk.. tak terfikir pun.. hehehe.. sakit kak tarik rambut ;)

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

So far lum ada peluang lagi nk gaduh dgn p'puan utk den cuba teori ni ya.. ; )

Mak Su said...

heheheh, tapi kalu pakai tudung, meh kita tarik2 tudung, hahaha

umeboshi said...

kelakar la k.anie ni. mandai sungguh berteori. tapi, mmg agak logik gak. tarik rambut org tu, tgn kita tak sakit pun..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails