Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, October 26, 2010

Hujung Minggu Bersama Famili...

Hujung minggu lepas... aku banyak menghabiskan masa bersama anak2...

Malam hari Jumaat... kami ke Seksyen SS2 untuk makan2...

Ude belanja sebab dia dapat gaji...


Si kecik yang happy dpt pi makan2...


Ribena special ....


Apple Juice special...


Spagetti seafood aku...siap ada cili padi lagi...sedap giler..!!


Nasi goreng lamb chop...pilihan anak2 


Selesai makan ... kami terus balik...

Awal pagi dah bangun... nak buat dadih untuk jamuan makan malam yang diadakan oleh penduduk kawasan perumahan aku...



Selesai buat dadih... aku bekejar ke Kompleks Tabung Haji menghantar ayah dan bonda biras aku yang akan menunaikan  ibadah haji...


Suasana di bawah kemah setelah bakal2 jemaah haji dipanggil masuk...


Cucu-cucu yang ditinggalkan masih belum dapat meredakan tangisan mereka... berpeluk2an... macam drama TV pulak..

Malamnya...ada jamuan makan malam Ramah Mesra di kawasan perumahan aku...

Gambar2 tak diambil ... sebab tak bawak kamera... tapi macam2 ada... ada kambing panggang... puyuh panggang... ikan...sotong...udang... nasi lemak...nasi goreng...mee goreng... salad... dan macam2 lagi...

Alhamdulillah...kenyang....

Keesokan pagi... kami membawa anak2 sedara mandi manda di Pusat Akuatik Shah Alam...




Berhenti berenang sekejap...laparr.....


Hari Ahad pula...seperti yang aku ceritakan di entry lepas... aku ke rumah rakan blog... Sri Diah ...

Sekembali dari rumahnya... aku membawa si kecil singgah membeli makanan di Restoran Mo'men di Seksyen 7 Shah Alam

Restoran makanan segera yang dikendalikan oleh pekerja2 Arab (agaknya kot...semua rupa mcm arab je) itu
menjual pelbagai jenis burger dan sandwic yang sedap... 







Antara menu yang disediakan di sini..


Pada sesiapa yang ingin mencuba kelainan yang disediakan di restoran ini bolehlah pergi ke Seksyen 7 Shah Alam berdekatan dgn Tasik di hadapan  Unisel...


...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

9 comments:

iina said...

Kak kalau kek mesia tuh dah saya pergi dah kak.. wah penuh xtvt makan2 jek ek kan kak ;)

Syima Emi said...

murni!!... sedap2..

sekadar satu coretan said...

salam kak anie...
seronok ye kak anie punye hujung minggu...penuh dgn aktiviti..
nnt nak try gi makan Restoran Mo'men...

Kak anie said...

iina...anak2 akak kalau ajak pi makan2...memang bagi diorang paling best...hahaha

-----------------

Syima...hahahah...pandai teka

-----------------

Ain...cubalah...aritu si kecik tu makan Mo Kids...burger ayam... katanya seda...very crispy

Yunus Badawi said...

Mesti seronok anak2 dibawa ke merata tempat dari malam Sabtu tu lagi.


Saya nak cubalah makanan di restoran arab tu. Saya selalu ke Shah Alam. Esok pun nak ke sana hantar Atikah.

MOKCIK AZWA said...

macam menarik pulak bunyi Restoran Mo'men tu hehehe

aNIe said...

YB.... restoran tu tak berapa ramai pengunjung...mungkin sebab kurang promosi... tapi burgernya sedap...ada french fries semua... desert pun ada...

Cubalah...

---------------------

Mokcik... dulu ingatkan restoran makan biasa... rupanya restoran fast food... first time masuk biarpun dah selalu lalu kat situ...

Sya said...

Cakap ngan Ude.. bila kala dia nak tunaikan janji dia nak belanja aku ni.. nak tunggu sampai aku tak de gigi baru dia nak belanja aku makan bubur Mek Di aje??

Acik Erna said...

anie..berendam jugak kegemaran anak2 akak..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails