Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, August 6, 2010

Yang Ditunggu DahTiba...

Dah lama menanti...aku rasa mau sampai 2 bulan dah...

Hari berganti minggu...minggu berganti bulan...

Baru tadi yang ditunggu2 sampai...



Biarpun lambat...tapi aku meloncat kegirangan...seperti kata Maksu. ..lompat bintang...hahaha..

Kali ini cash out paling banyak yang pernah aku dapat...lebih dari RM300.00

Mungkin orang lain dapat lebih banyak dari apa yang aku dapat...tapi bagi aku ini sudah cukup...Alhamdulillah...

Niat hati memula duit ni nak beli bag tangan Sembonia yang aku idam2kan dulu..

Tapi bila dah lama menanti...keterujaan aku untuk mendapatkan beg tu dah berkureng...

Jadi nampaknya duit tu aku simpan ajelah...

Untuk beg tangan nanti aku boleh mengendeng kat cik abang...heheheh

Bukan selalu pun mintak beg tangan dari dia...setahun sekali je....

Rasanya ramai yang dah dapat cek dari Nuffnang minggu ni...

Jadi...hujung minggu ni enjoy...shopping mopping lah...

Selamat Berhujung Minggu semua...




...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

17 comments:

PINATBATE said...

tahniah kak !

kak Erna said...

tahniah anie..duit raya tu..teruskan..tambahkan lagi jumlah..bukan aje beg sembonia..beg bonia pun boleh dapat nanti..

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Tahniah kak...okey ler tuh..

elly said...

wah bestnya kak....bila la giliran saya ye...

AtieSalehah said...

waahhh..best nyee...

Syima Emi said...

bestnye kak.. leh buat belanja raya kan. murah rezeki akak :)

Melati Qistyna's Mummy said...

tahniah2... :P
beshnyer, kite nyer 1st pown lom cash out.. hukhuk

qistynacorner said...

tahniah2... :P
beshnyer, kite nyer 1st pown lom cash out.. hukhuk

cikmin said...

tahniah kak anie..

selamat bersopin ye.. :)

cikmin said...

tahniah kak anie..

selamat bersopin ye.. :)

Nukilan ida said...

Congrate2! ;)

pB said...

akak belanja pB makan pun boleh gak ....


teringin nak makan meatball kat Ikea tu...

zino said...

kayo la gayo nanti hehe

yuka said...

kak anie, yuka pun baru jer cashout nuffnang tu...berbulan-bulan dah kumpul...dulu2 tujuan kumpul tu nak beli oven utk nak buat kueh raya tp bila dah pregnen ni yuka ingat nak beli barang2 untuk baby la...

Anonymous said...

Edisi Timur: 2 janda khalwat 10 lelaki

Oleh Betty Subaryati

TUMPAT: Dua janda muda, masing-masing didenda RM700 dan RM900 selepas mengaku salah berkhalwat dengan 10 lelaki termasuk seorang remaja berusia 15 tahun di sebuah rumah di Kampung Palekbang, di sini.

Seorang daripada janda terbabit, Esah Salleh, 24, turut dikenakan hukuman penjara 14 hari oleh Mahkamah Rendah Syariah Tumpat, semalam, selain denda RM900.

Bagaimanapun, Esah membayar denda itu tetapi kemudian membuat rayuan supaya hukuman penjara 14 hari ditangguhkan dan minta mahkamah menetapkan tarikh lain bagi membolehkan dia melantik peguam.

Seorang lagi janda, Suhaibah Muhammat, 22, dituduh melakukan perbuatan itu pada April lalu.

Kumpulan lelaki yang dituduh itu pula adalah Mohd Shukri Ramli, 23, Zulkifli Salleh, 26, Zulkifli Zainun, 32, Mohd Rizam Abd Sani, 27, Abu Hassan Shaari, 24, Mohd Anizan Arifin, 22, Abdul Shomad Azizan, 28, Rosli Amazah, 30, Mohd Shukri Azizan, 32, dan seorang tertuduh berusia 15 tahun.

Dua daripada kumpulan lelaki terbabit berasal dari Pasir Mas dan Tumpat, manakala tujuh lagi dari Kedah dan bekerja sebagai pemandu jentera pembajak padi serta menyewa sebuah rumah di kampung itu sejak awal tahun ini.

Mereka dituduh melakukan perbuatan itu bersama-sama dua wanita yang juga peniaga mengikut Seksyen 9(4) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kelantan No.2/ 1985.

Jika sabit kesalahan mereka boleh didenda sehingga RM2,000 atau dipenjara setahun atau kedua-duanya sekali.

Ketika kertas pertuduhan dibacakan Timbalan Pendakwa Syarie, Rohani Kadir di hadapan Hakim Mahkamah Syarie Pasir Mas/Tumpat, Mohd Hafiz Daud, semua tertuduh mengaku bersalah.

Berdasarkan fakta kes, ketika serbuan dilakukan sebahagian kumpulan lelaki itu sedang tidur di ruang tamu rumah berkenaan, manakala sebahagian lagi sedang berbual, manakala kedua-dua wanita itu pula tidur atas kerusi berhampiran kumpulan lelaki yang sedang tidur.

Serbuan dilakukan sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Tumpat dengan bantuan Skuad Amru Tumpat diketuai Nanulwi Mustapha selepas menerima maklumat orang ramai.

Muhd Hafiz memerintahkan sembilan lelaki itu masing-masing didenda RM750 manakala seorang lagi tertuduh berusia 15 tahun didenda RM500 serta dijamin selain diarah berkelakuan baik.

Semua kumpulan lelaki terbabit membayar denda sejurus selepas hakim menjatuhkan hukuman.

soalan : kenapa perempuan saja kena jail? lelaki 2 suma didenda?

MOKCIK AZWA said...

tahniah kak...banyak jugak tu..buat duit raya hehe

Arena said...

Kak,
Not bad tu kak. Nanti akan cuba gaks..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails