Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, August 3, 2010

Lolly Si Comel ku Sayang...

Hai Lolly sayang...

Kenapa kau suka duduk dalam kotak?

Atau dalam apa saja benda yang boleh buat kau nampak tersangatlah comel...heheheh


















...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

9 comments:

kak Erna said...

anie..comelnya lolly..makin cantik bulunya..
dalam henbeg pun boleh masuk tu..alahai lolly..

leeya said...

kak anie, saya nak culik lolly tu laaaa!! comelnyaaa..hehehe

kalau ada anak dia bg saya sekor akak..huhuhu..

iina said...

Dah elok ler tuh kak.. leh bawak lolly dalam handbeg masa p shopping

♥xaturen♥ said...

salam kenal,

haha.. kucing masuk kotak! pun comel juge,

Kak Anie said...

Kak...memang geram dengan dia ni...dpt peluk rasa nak cium2 je...

-------------------

leeya...dia belum ada jodoh lagik...tak tau le boleh ada baby tak...tapi kalau leeya nak baby kucing yang cantik akak boleh dapatkan...insyaallah...

--------------------

iina...sekarang kalau nak bawak dia kena bawak beg besar gedabak...hahaha

-------------------

xaturen...memang comel giler...

sI tEDI said...

memang saja dia buat muka comel. supaya tuan tamah sayang. :))

kakpah said...

comelnya.....
gerammmmmm

Ida said...

Comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ishh.. kalau dapat jumpa Lolly ni.. saya belai-belai dia...

Geram!!!

Kak Anie said...

tEDl...dia memang camtu...manja ...

Kak Pah...sedap dipeluk ...


Ida...dia memang suka dibelai...manja...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails