Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, June 11, 2010

Kelab Upin Ipin di Zoo Negara...Esok (12 Jun 2010)

Kepada peminat si kembar Upin dan Ipin...

Esok Kelab Upin dan Ipin akan meraikan ahli2 kelab mereka di Zoo Negara dengan  mengadakan pelbagai aktiviti .

Dari jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang.

Berbagai aktiviti akan diadakan di sana...

Anak aku Fareez dan ajak aku pergi...sebab kakak dia dah tentu ada di sana.

Sempena cuti sekolah ni...kalau tak ke mana-mana...bolehlah datang beramai-ramai....sebab anak2 pasti suka melihat maskot Upin Ipin yang bakal beraksi di sana.

Di sana nanti boleh juga mendaftar sebagai  Ahli Kelab Upin Ipin dengan bayaran serendah RM15...

Jom pergi ke zoo...sambil melihat binatang2...anak2 boleh dihiburkan dengan si kembar yang comel itu...




Poster diambil dari website Les Copaque...








...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

9 comments:

Amieynna Amin said...

wah..
upin ipin ni sume org minat..
dr bdk kecik smpai yg da besar kan?

aNIe said...

Amieynna ...betul betul betul...hehehe

kak Erna said...

anie..mesti ramai orang tu..peminat upin ipin kan ramai.hero bongsu dah tak mau..konon dah besar la tu..tapi kalau keluar kat tv..ngadap juga..

zino said...

esok banyak jemputan kawin hehe

Anie said...

Kak...tulah...anak2 anie yang besar ni pun minat...tgk berkali2 pun takpe...

Zino...musim orang kawin sekarang kan?

ravishingpeacock said...

bdak2 msti suke pnye nih kalo da de upin ipin tu

ainnoraini said...

anak saye pun minat....maknye pun same jugak...ceritanye menghiburkan...

Kak Anie said...

Ravishing peacock...tulah sambil2 tu dpt tgk2 binatang kat zoo

ainnoraini...kat rumah ni memang anak akak tak pernah jemu tgk...ulang banyak kali pun suka...

Roronoa Zoro said...

eh best ape upin ipin.. pada pandangan saya lah.. upin ipin nie untuk tontonan keluarga.. bukan kanak2 jer.. hehe

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails