Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, May 6, 2010

Rosyam Nor Group...RNG ...1 TEAM 1 GOL..!!

Entry ini aku buat khas untuk mempromosikan Rosyam Nor Group...


Si kecik aku bersama Pengerusi RNG...Rosyam Nor...lihatlah wajah Rosyam yang keletihan...
bekerja dan bertungkus lumus ingin membawa RNG ke puncak jaya dan membantu mereka yang sama2 berganding bersamanya...


Pasti ramai yang dah tau bahawa Rosyam Nor...hero No.1 Malaya dan juga Duta kepada produk Power Root  telah menubuhkan sebuah syarikat MLM...yang berpayung di bawah namanya sebagai Pengerusi.  Buat masa sekarang...RNG sedang giat menjalankan promosi untuk mendapatkan ahli bagi mendaftar di bawah RNG.

Kalau bercakap pasal MLM...memang ramai yang malas nak dengar...sebab kebanyakan MLM yang ada sekarang telah menemui kegagalan.

Aku adalah salah seorang darinya....kenapa aku gagal?  Kerana aku tak pandai mencari Downline.  Dalam sesebuah perniagaan berkonsepkan MLM...mencari Downline adalah sesuatu yang MESTI.  Andaikata anda tak ada downline sendiri maka anda akan gagal.

Beribu juga yang telah dilaburkan dalam MLM...tapi kalau tak tau cara pemasaran...dan cara merekrut orang...jangan berangan lah untuk berjaya.

Tapi kenapa aku join RNG....

Sebab dengan RNG...aku tak payah cari downline...pihak atasan yang akan meletakkan nama nama mereka yang mendaftar kemudian dari kita sebagai downline.  Dan aku pasti...dengan cara RNG bergerak mencari ahli...dan dengan produk2 yang bermutu dan brand 'Power Root' yang telah dikenali ramai...cara pemasaran yang diperkenalkan akan berjaya.

Oleh itu...MLM yang selalu dikatakan sebagai 'Meniaga Larut Malam'  .... boleh juga diberikan nama baru 'Masuk Lambat Melepas'

Dengan kekuatan barisan mereka yang bertungkus lumus menjayakan rangkaian RNG  dan dengan kegigihan mereka..aku begitu yakin...Rosyam Nor akan membawa kejayaan kepada mereka yang bernaung di bawahnya.

Seperti kata Rosyam...untuk menjadi ahli dan sama sama mengembangkan perniagaan ini...janganlah kita impikan wang yang berjuta2...cukuplah untuk kita mendapat sedikit wang hasil dari kerjasama dengan ahli2 yang lain untuk menampung apa jua yang kurang.

Semoga dengan plan pemasaran yang bijak dan mantap dari mereka yang berpengalaman yang bersama-sama berjuang dengan Rosyam akan dpt mengorak langkah RNG ke mercu kejayaan.

Baru baru ini RNG telah pun diwarwarkan di dalam akhbar PANCAINDERA...untuk berita lebih lanjut sila klik sini....Utusan online





Gambar di atas adalah dari blog member RNG  ...JAI...terima kasih...

Antara produk2 yang dipasarkan dalam plan MLM  mereka adalah..."




ENGO adalah cairan minuman herba yang membantu meningkatkan kesihatan dan sistem imun. ENGO mengandungi 14 ramuan utama terdiri daripada herba-herba seperti Ganoderma Lucidum (juga dikenali sebagai Lingzhi), Cordyceps, Ginseng dan Rhinacanthus Nasuta (juga dikenali sebagai Lingzhi Angsa Putih). Herba-herba perubatan yang boleh dimakan ini kaya dengan bahan fisiologikal aktif seperti Polisakarida, Triterpenoids dan Superoxide Dismutase SOD yang amat penting dalam mengekalkan tahap kesihatan optimum.


ENGO adalah 100% semulajadi dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia tambahan. Ia juga bebas daripada racun serangga, mikroorgsanisma dan/atau logam berat.

Sifat ENGO mengandungi herba-herba dengan unsur fisiologikal ditambah dengan ianya mudah diserap melalui kaedah sublingual akan membolehkan anda mendapatkan manfaat yang boleh diperolehi di dalam ENGO.
 
 


PropoCare adalah produk Power Impian yang berasaskan propolis. Propolis di dalam PropoCare diperolehi dari Propolis Hijau Taiwan yang dipilih khusus untuk elemen Prenylflavanone atau lebih dikenali sebagai elemen PPLs. Elemen PPLs hanya boleh diperolehi dari orkid liar yang tumbuh di altitud tinggi yang didebungakan oleh spesis Lebah Itali alps (Apis Mellifera Ligustica) di Taiwan.


PPLs dalam PropoCare membantu dalam perkembangan otak dan kapasiti memori dan ia sesuai untuk warga tua, kanak-kanak sedang membesar dan juga pelajar.

PropoCare adalah 100% semulajadi dan kandungannya asli, pada pekatan tinggi dan tiada tambahan kimia.
 
 
 


Siri ELIGANZ terdiri daripada (i) ELIGANZ Rejuvenated Serum dan (ii) ELIGANZ Brightening Mask. Siri ELGANZ disediakan untuk kulit kelihatan lebih sihat dan muda serta ia memberikan kulit anda tona yang lebih sekata, cerah dan berseri.


ELIGANZ REJUVENATED SERUM:

Bahan yang mengandungi pelbagai fungsi, amat berkhasiat dan boleh membantu dalam memperpanjangkan kemudaan dan kelihatan lebih cantik. Ia menyuburkan dan memudakan sel-sel kulit yang membantu untuk melawan tanda-tanda penuaan yang jelas dan juga mengandungi ciri-ciri kelembapan untuk mencegah kekeringan kulit.


ELIGANZ BRIGHTENING MASK:

Brightening Mask adalah direka khas untuk mengatasi masalah kekusaman dan tona yang tidak sekata. Ia membantu untuk meningkatkan kelicinan, menjadikan kulit rasa lebih gebu, menghalang proses penuaan, membaiki dan membina semula ketumpatan dan keanjalan kulit, mengembalikan kemantapan bagi kulit yang melendut dan mengendurkan. Ia menyuburkan dan memudakan sel-sel kulit yang membantu untuk melawan tanda-tanda penuaan yang jelas serta memberikan kulit anda tona yang lebih sekata, cerah dan berseri.


Aku tidak pandai bercerita mengenai matlamat dan plan pemasaran RNG....

Tapi jika ada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut...jom kita ke Kelab Shah Alam jam 8 malam ini dan dengar sendiri segala visi dan tujuan serta matlamat RNG....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




TAKLIMAT POWER IMPIAN/POWER ROOT AKAN BERKONGSI RAHSIA BAGAIMANA RNG (ROSYAM NOR GROUP) MENDAPATKAN JUALAN MELEBIHI 2.3JUTA DAN MENDAPATKAN AHLI SERAMAI 2200 DLM MASA 7 HARI.


BERITA BAIK JUGA BAGI KAKITANGAN KERAJAAN PEMBIAYAAN KEWANGAN DISEDIAKAN OLEH 4 KOPERASI UTK MENYERTAI PROGRAM INI..DATANGLAH BERAMAI RAMAI..MASUK ADALAH PERCUMA~ TERIMA KASIH.


Tempat : KELAB SHAH ALAM,SELANGOR


Masa : 8.00 MALAM


Tarikh : 5 & 6 MEI (Rabu dan Khamis)
 
 
Semoga kita akan sama sama sukses....
 
 
...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

16 comments:

myQza said...

anak muda yg ada wawasan dan perancangan kan kak dia ni!

aNIe said...

Betol tu tEDl...dia tau apa yang dia hendak...dia tau merancang masa depan untuk dia & anak2...salute kat dia...ada wawasan...

nasazfrog... said...

selagi ada peluang nak berniaga selagi tu dorang boleh berniaga kak,, yang penting semangat...

Diarihatiku1976 said...

saya sokong

AuntieYan said...

Salam aNie,

Selamat maju jaya. Rajin betul aNie nih!...:-)

Mak Su said...

saya tak pandai meniaga, tak pandai nak tackle orang, tak pandai cari downline...walaupun ada minat... saya malas kursus dan lain2 lagi :(

Mulan said...

adei.. jauh nya... nampak best je..

Kak anie said...

Nasaz...akak berminat sebab plan pemasaran dia berlainan...takde nak maintain2 BV ke apa ke...dgr khabar mereka akan buat roadtour ke serata negara...

--------------------

Diarihatiku...memang pun...apa yang boleh mendatangkan pendapatan patut kita sokong...lagi pun mereka ada plan melakukan usaha murni menderma pada yayasan anak yatim...

--------------------

Salam Kak Yan...memang suka berniaga...janji masyyukkk...

--------------------

Maksu...akak suka yang ni sebab kita tak kena tackle orang...tak kena cari downline...cuma ajak je kengkawan dtg dgr taklimat...diorang mesti tertarik punya...

--------------------

Mulan...memang best...nanti diorang akan dtg Kuantan untuk roadshow....

Acik Erna said...

anie..semoga berjaya..akak dulu rajin jugak join mlm..tapi tak lama..sebab akak tak bolih memandu sendiri..jadi susah nak bergerak..

iina said...

kak saya pun peminat dia gak.. tapi buat masa nie takde plan nak join rng tuh.. tggu saya selesai keje saya yg satu nie

Ajzie said...

amboi arezz.. jeles tau.....
nmpk mcm best aje product dia nih..

JAI said...

Perghhh..dasyat gak kak anie nie..SEO taip rosyam nor group dia kat atas kita..bukan takyah cari downline kak anie..downline cari kita...

Program ni berkonsepkan saling berkerjasama sebab itu dinamakan 1 team 1 goal..lagi saya tekankan bukan takyah cari orang..apa yang perlu ialah kita sebarkan maklumat RNG..memang keistimewaannya downline akan diberi atas kerjasama kita sebagai ahli..

Memang mudah..sebar kat orang dan kalau orang tak nak dengar atau taknak join takpe namun kita masih dapat downline atas usaha rakan usahasama kita di RNG..

Rasanya peluang sebegini jarang timbul..kalau boleh bagi pendapatan RM5,000 , atau RM10,000 atau tertinggi RM96,000 siapa taknak..

Terus terang saya dah lama berkecimpung dalam bidang MLM..cover modal STOP..penat,mana balik malam lagi, jumpa prospek lagi..

Dengan adanya perancangan dan keyakinan kepada plan dari RNG saya pasti semua urusan menjadi mudah...

adeyyy..terlebih sudah..ahaks..ahaks..mintak maaf yerr tuan tanah teruja nak ajak rakan-rakan kak anie join sekaki..hehe

Kita tumpang undur diri dulu yerr..hehe

IPOWERIMPIAN said...

All the best ... sama2 mencapai impian ..

Anonymous said...

saya nak tnya berapa lama untuk kita menunggu untuk mendapat downline??

aNIe said...

Jai...betul tu..downline mencari kita...hehehe

Din power Impian...terima kasih...sama2 mencapai impian...

Anon...seperti kata pengarah RNG...sabar...kena tungguk 2-3 bulan...sebab terlalu ramai maka kene tunggu

Anonymous said...

saya dah join 2 bulan lebih tetapi pe2 pun tak nampak lagi..downline pun takde lg..
sepatutnya RNG settle dulu batch by batch baru bg "talk" lg..ni org ramai..yg terdahulu pun lum uruskan betoi2kan lg..

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails