Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, April 30, 2010

Kan Dato' Siti dah Marah....




Tadi masa sedang memandu...aku dengar berita...

Ada orang yang tak bertanggungjawab...dan orang yang kira2 kepoh tahap mak nenek lah...yang telah mengambil nombor kad pengenalan Dato' Siti dan menggunakannya untuk mengetahui berapa banyak saman yang Dato' Siti ada...

Setelah mengetahui saman yang sejumlah lebih dari 20+ itu...dia telah mengwar-warkan kepada umum...ntahlah pada siapa yang diberitaunya...

Heran juga orang tu kan...sampaikan berapa banyak saman yang Siti dapat pun diorang nak tau...

Kalau dah terkenal...begitulah...

Dengar khabar...Dato' Siti tak kisahlah bila dia nak tau berapa banyak saman yang Siti ada...tapi yang buat Dato' Siti marah ialah dia telah menceroboh hak peribadi Siti...

Ye tak ye jugakkan...yang diorang ni pun satu....

Suka suka aje ambik nombor kad pengenalan orang lain & gunakan untuk mengetahui perkara2 yang tak sepatutnya mereka tau.

Sendiri punya saman takmo cek ke?

Takpelah Dato' Siti...nak buat camaner...kadang peminat2 fanatik ni...benda2 yang camtu pun diorang nak tau....

Gitulah kalau dah femes...

Kad pengenalan aku sorang pun tak mo tau...sebab aku tak FAMOUSITY...(femes macam Dato' Siti...kata Diyana Yang di FB nya.)

15 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHHAHAHAHAH!!!! my ic no..yg tak terkenal ni pun...orang minta was2 nak bagiii..
tak pe lahhh...tu ujian yg siti kena hadapi..sbab imbuhan yg dia dpt kat dunia ni pun dah kira mantap:)

ila (malas nak taip blog link..dah tak ingat pw kut...hahahah)

Anonymous said...

ader2 ajer

Ajzie said...

betul laa ada ada aje.. Macam macam ragam

kak Erna said...

anie..tak apa la orang tak ambik anie punya..susah nanti tau..biar lah cam sekarang,..aman hidup anie...

Bingai @ Bangang said...

nak juga kenal ngan maknenek tu. aku tak de masa nak cek saman aku. nak no IC aku tak?


sapa berani baca tagline aku kat bawah ni:

aku memang bingai!
e-Direktori Bloggers Malaysia

jalilah_jy said...

apa jua cabaran yg melanda mu dato.. minat ku terhadapmu tak pernah luntur.. wajah dan suaramu tetap menjadi pujaaaannn hatikuuuu...

sI tEDI said...

bayau ler saman tu tok ti oiii!!

iina said...

mmg xde keje ler kak.. sendiri ye saman pun belum tentu byr lagik hehehe ;)

Zareda Norman said...

famousity??? hehhehe macam biasa dengar jer.. tapi dimana ya..?

Abang Long said...

Sesiapa pun akan marah kalau hak peribadi diceroboh. Lepas itu diceritakan keburukan kepada orang lain.

Kak anie said...

Larrr...ila camaner boleh lupa password ni...tulah asyik menempel kat FB je...hehehe

------------------------

Anon...memang pun...ada2 je diorang ni

-----------------------

Ajzie...bila dah femes...semua orang nak tau...

----------------------

Betul tu kak...kalau dah macam siti...susah jadinya

---------------------

Hehehe...nak panggil nama pun tak sanggup...yelah bagi je dia no ic tu suruh dia cekkan...tolong bayarkan pun lagi baik

--------------------

Kak anie said...

Jalilah...akak minat semua lagu2 dia...tak jemu mendengarnya...

-------------------------

tEDl...hahahah...tulah ...bukan takde duit pun...cuma takde masa kot...

------------------------

iina...sajer takde kerja cari kerja...

-----------------------

Zar...hehehe..terjumpa jugak kat satu blog tu...

-----------------------

Abang Long...tulah pasal....buat dosa kering je

idahani said...

kak anie, dato ct marah pun mcm tak marah..senyum jer, tapi kalo kita marah.. perghh.. ayat2 x patut yg kuar kang..hehehee

kak ina kl said...

apa nak buat..orang fofolur kan..semua orang nak ambil tau..tak macam kita ni kan..minggu depan balik ke melaka tak?

ekin MN said...

klu dah popular mmg cam tu,sume benda owg nak tau sampai hilang privasi

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails