Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Saturday, April 10, 2010

Aku diTag...

Dah lama tak buat kerja tag mengetag ni...

Banyak tag yang aku simpan untuk aku buat ketika ada masa lapang...tapi simpan punya simpan...last2 aku terlupa...

Jadi sementara ingat ni...meh aku nak jawab tag Fadzihani  atau hanilentik dulu...

Memula nak tempek gambar award yang dia beri padaku...


Terima kasih pada Hani...

Syarat2 untuk award ni  ialah...:


1.Bg ucapan trima kasih pada yg bagi award kat atas tu dan pos kan award dalam blog
memasing......


2. List kan tarikh lahir anak no 1 dan seterusnya...sekali nama....tiru je cm dibawah ni...




Anak sulongku...Munir...17-09-83




Yang ke 2...anak perempuanku...Huda...21-06-85






Yang ke 3...Farhan...6-10-94



Si bongsu ku...Fareez ...11-04-2001

4..Sapa yg pregnant letak gambor mana pregnant.

5..Bagi la Award ni pada sapa2 hot Mama...yg kamu kenal lah ye..

Aku sebenarnya tak pandai nak mengetag orang...jadi pada siapa yang nak buat...bolehlah buat...



Tag dari Umeboshi....

1) Go to your photo files…Select the 8th photo folder.
2) Select the 8th photo in that folder.
3) Post that photo along with the story behind it.
4) Then challenge 8 blogging friends to do the same!



Gambar di folder file aku banyak gambar pemandangan...selalunya kalau aku buka email...dan ada gambar pemandangan yang cantik2 dan aku berkenan...aku akan download...simpan dalam folder...dan aku akan tukar background laptop aku bila aku dah jemu dengan gambar yang sudah ada.

Umeboshi...akak mintak mahap sebab akak tak tag sesiapa...sebab ...tak tau nak tag sesiapa...jadi siapa yang rajin nak buat...buatlah ye...




...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

No comments:

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails