Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, January 28, 2010

Sayang...Janganlah Cakar ...

Sayang..

kenapalah u cakar I...?

Bukan sekali...tapi 2 kali...

Kali pertama...u cakar...bertanda merah kat leher ni...

Masa cik abang I balik kelmarin...mata dia tertumpu terus pada kesan merah tu...

Puas jugak I nak meng'explain' pada dia yang masih tak tau tentang kehadiran u dalam hidup I...

Hari ni u cakar lagik....

Aduh!!  esok I nak balik Melaka tau...jumpa my hubby...

Apa I nak cakap...?

Kalau dia tau tentang kehadiran u...mesti dia tak suka...


So...



Lolly sayang...

Lain kali jangan cakar mama lagik ye....


...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

16 comments:

Kopi Suam said...

hahah hahah noti la lolly ni...sian kat mama...nanti papa marah tau!

sya said...

iks laki ko ni kan.. dah jadi Lolly pun tak faham lagik.. ha haha

tunbegia said...

ghau ghau,

pB said...

kat pejabat ni ada dua kitten.
comel comel
tapi sayang , tak ada yang berminat nak pelihara

sI tEDI said...

kak,
sekali sekala tepeklah gambau budak2 tu.

ari tu satu malam merayau dalam blog kakanie tgk budak2 tu. he he he
dulu byk tepek gambau kan?

Masy said...

kucing ke kak?

aNIe said...

Kopisuam tulah pasal...masa papa balik...mama sembunyikan dia kat bilik kak Ude...hehehe

-------------------------

Sya...hahahaha...

-------------------------

tunbegia...*malu*2

-------------------------

PB...sian tgk anak2 kucing yg terbiar tu...tp nak pelihara kucing ni kenalah sama2 suami isteri suka kucing...macam akak ni...cik abang tu tak suka...kalau yang kecik2 lagik ler dia geli

-----------------------

tEDl...tulah...dulu ada tulis juga pasal diorang...nanti satu hari nanti akak rajin upload gambar akak masukkan ye...

KAKTINY said...

dh tukar konsep eh kak..
tak jadi panggei granny eh.. panggei mama yer.. hahaha..

papa tak jeles ker??... kehkehkeh...

CuTeMiUt78 said...

aahaaakksss... akak ni buat suspen je tau...

Erna said...

anie..cakar2 tu tanda lolly sayang ngan anie la tu..

Nazatul shima said...

manjenye men cakar2..hihi..

iina said...

itu namanya cakaran anak kucing kak.. kalau cakaran harimau.. itu bapak kucing jek yang leh buat hehehehe ;)

Kak Elle said...

potong kan kuku2 dia Anie biar tak calar lagi

xiiinam said...

Salam.....




Nakal ya miaw tu....


:)

Leeya said...

hehehe..comel la meow akak tuuuu..sure nnt hubby akak jeles! ;p

kak anie said...

masy....ahalah kucing comei akak tu

--------------

Tiny...takmo grannylah...nanti rasa tuo...hahahaha...

Tulah...papa ingat saper ler yang cakar...hmmm...lolly bikin papa trtanya2...


-------------

cutemiut...kalau betul2 lah...mau perang tau...hahaha

-------------

Kak ...cakaran sayang lah tu...tapi pedih yang amat

--------------

Shima...memamng manja...suka tidur atas dada kita...

--------------

iina...kalau cakaran harimau...anak tucen tak leh buat...hahaha

--------------

Kak...tulah nak potongkan kuku dia...

--------------

xiinam...tu namanya nakal2 kucing...kalau malu2 kucing lain...

Salam kenal dari akak

--------------

Leeya...dia tak jeles kucing tu...dia geli...kalau akak pegang memanglah dia akan pandang semacam je

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails