Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, January 19, 2010

Cinta Balqis...Tv3



Hari ni episod akhir Cinta Balqis. 

Aku ikuti cerita ini dari episod pertama lagi...terima kasih pada kawan ku yang di TV3...Yanie yang rekemenkan drama ini untuk ditonton...

Aku jarang ketinggalan mengikuti drama ini kecuali 1-2 episod yang disebabkan oleh perkara2 yang tidak dpt dielakkan...

Setelah tamat drama ni...aku rasa puas sekali sebab drama ni 'happy ending' biarpun episod2 sebelumnya puas lah menangis berendam airmata...hahaha...kesian tengok Hassan dan Balqis yang menderita kerana perbuatan orang lain.

Beberapa adegan dalam drama ini memang meruntun jiwa...dengan pendokong2 wataknya yang hebat2...aku rasa drama ini satu kejayaan...


 

Tahniah pada penerbitnya Radius One...

Aku suka sangat akhir ceritanya Hassan berjaya juga mengahwini Balqis...biarpun Balqis terpaksa berpisah dengan suaminya...




Rasa kesian jugak kat Ezzany yang terpaksa melepaskan Balqis biarpun dalam hatinya cinta masih mekar...gentleman gitu...



Satu lagik yang aku suka ialah lagu temanya nyanyian Eira...memula dengar memang tak berapa nak minat...sekarang dan macam suka sangat kat lagu tu

Tahniah sekali lagi TV & Radius One Production House



p/s...kredit to Google image...untuk gambar2 tersebut.


...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

15 comments:

Erna said...

anie, sama la kita..dah puas sakit hati tengok..happy juga akhirnya..tapi tak puas hati juga..mak ezanny tu.patut lagi terok dari penjara je.baik juga ezany..nak lagi kat mar..walaupun dah tau..betapa jahat mak mar buatkan ayah dia..

sI tEDI said...

saya baru ikut cerita ni dalam 2 minggu terakhir ni kak.

tapi Balqish macam tak ikhlas je kawen dengan hassan. masa bersanding pun nak nangis!!

kesian hassan!

~aSHa~ said...

la ingatkan balkis kembali kepada suami dia..ish...

nyesal tertido...ops terkantoi tido maghrib..ter ye...perbuatan tidak sengaja...

cite la sepenuhnye lagi

aisha wUtevA!! said...

alah... da abes ek??
x sempat nak tengok tadik.
huhuhuhu~

btw, tengs 4 the info ek.
at least dpt gak taw. heee

POSH76 said...

citer ni mmg bess...eira tu pandai nyanyi gak ker....

Ezza Aziz said...

citer ni ada lah sekali sekala tengok...hahahaha..tak tau nak bagi berpa bintang...
Anie..
anak bujang kamu jadik ke nak kawin...
anak bujang akak 6 feb ni suruh akak pi merisik...

en_me said...

layannns.. ehehe

Masy said...

sibbaik laaaaa kawen gak dorg tu, klu tak mmg nk kene laaa pengarah satgi hahahhahaa

pB said...

ending tu ...

entah ler ....

macam tak best jer ....

Kak anie said...

Kak...seb baik Hassan dpt kawin ngan balqis kan...dah terlalu banyak Hassan berkorban...sian sgt kat dia...

Kak...anie suka dia kena penjara...biarkan...kalau mati sekejap je dia rasa seksanya...hahaha

--------------------------

tEDl...Balqis tu sedih tgk laki dia...dia tau laki dia masih sayang kat dia...tapi terpaksa bekorban bila dia dengar Balqis kata Balqis sayang kat Hassan

------------------------

asha..kesian pulak pada Mar...kalau Balqish balik pada suami dia...sebab Mar pun baik...dan takde sesiapa di dunia ni selain suami dia...

Mak dia dah kena tangkap...masa suami dia pergi nak amik Balqis sian dia nangis giler...pastu dia kata...dia rela lepaskan suami dia...sebab dia tau dia kawin dgn emran...bukan dgn ezzany...

Suami Balqis lepaskan Balqis bila dia terdengar Balqis cakap kat Hassan...Balqis cintakan hassan masa kat hospital bila Hassan kena tembak tu...

----------------------

aisya wutave...memang selalu ikuti ke drama tu..

Semalam...mata akak pun ngantuk tapi takmo baring takut terlelap macam yang selalu terjadi...hahaha

----------------------

Posh...boleh lah dia nyanyi lagu tu kan...mendayu2 gitu...citer memang best akak suka...

---------------------

Ezzah...pasal tak tgk selalu tak boleh nak bagi bintang...tak aci...hahaha

Anak saya tu tak tau lagi...maybe dlm masa terdekat ni...tapi tak mau dia bertunang lama...nak suruh dia simpan duit...tunang lepas tu tak lama kawin...leceh tunang lelama...

Wah!! Awak le menantu dulu nanti...hehehe

-------------------------

en_me...layanssssssss....

-------------------------

Masy...tulah pasal...kalau tak mau kene seligi pengarah dia tu...hahaha

-----------------------

PB...akak suka ending dia...at least everybody happy...sebab kesian kat Hassan yang lama menderita...yang Balqis pun rasanya dah sayang kat Hassan...maklumlah 6 tahun tanpa suami...Hassan yang membantu dia dlm apa jua keadaan...hati pasti dah berubah...

ilah_jy said...

kak anie..ilah tak pernah nagis tengok ceta tu ..tapiiiii diakhir episod amekkk kauuuu tersedu2222 sebab kememy tak adee..yg ilah tak sukeee si kememey tuuu.. bila tengok muka dia nagis terus moooddd ilah terbantut.... sebabbbb masih terbawa2 kisah abby... tah laaa ilah tak suka kalu dia berlakun tapi nak buat cam manee dah ceta tuuu syokkk semua anak2 tak lepas tonton sama ilah...burokk nauuu muka si kmmy tu nagis....hehehe..jgn mareee peminat kememey ya...yg best si muncung irfan tuuuu tiap kali bercakap mesti muncung ada...pandai betul dak tuuu hayati watak dia...ilah rasa cerita ni akan disambung sbb byk kes belum selesai....tergantung gituuu...balkis dah luah cintan sama hassan...tu yang tgkap sayuu tuuu...tapi dia tak senyum masa sanding sbb masih sayang ezany...pergorbanan si hassan mestilah macam tu kesudahannya..baru adil...ezany pula balik dgn marrissa mesti si mar tu dah gandung..sbb kat hospital ada perbincangan dgn doktor... tu lah ilah kata ceta ni belom selesai..hehehe pandai lak ilah ni.. satu lagi kisah si adam dan nur...nur kasih pun mcm tergantung jer....

esampah said...

la... dh abih ke?

kak anie said...

ilah...rasanya abis dah kot...kecuali kalau diorang nak panjangkan...sebab semua dah balik ke asal...

Akak ni tak le tak suka sgt si kememey tu...biasa2 aje...sebab bagi akak...apa yang terjadi ada yang tersurat...kita tak tau...sebab artis2 ni pandai berlakon...ada yang kata..bekas Norman tu macam singa...tu yang norman tak tahan...hehehe...dan kememey tu lembut aje orangnya...jadi hati mana tak cair...hahaha

-------------------------

esampah...abis dah ponnn...

CuTeMiUt78 said...

a'ah kan kak.. kira happy ending la citer ni

Kak anie said...

Cutemiut...best kan...cutemiut ikuti tak citer tu...?

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails