Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Friday, September 5, 2014

Jalan2 di USS Lagi...

Bismillahirohmanirohim...

Assalamualaikum. ..

Cerita lama...tapi saje nak pos utk kenangan...

Jalan2 ke USS lagi untuk kali kedua...tp kali ni anak2 yg lain tak ikut ...cuma aku...fareez dan cik hubby...

Oleh sebab yg lain tak ikut...maka akulah yg menjadi teman setia Fareez...

Dulu masa pergi kali pertama aku tak naik Transformers Ride... tp kali ni Fareez nak naik... akulah yg menjadi mangsa utk menemankan dia

Jadi... betapa panjang pun kena beratur..ikutkan jugak ler... naik pening berdiri nak menanti giliran...
Tapi bila sampai je giliran kami... aku lah yg paling takut... palinh teruk sepanjang masa aku menutup mata dan menjerit...hahahah

Selesai.di situ... yg pasti Aeez begitu gembira..sbb keluar dgn muka berseri2...dia mengajak aku ke The Mummies Return ride... sbb dulu dia tak dpt naik...

Beraturlah begitu punya lama... sampai dibarisan hadapan...aku ajak dia keluar...sbb takut... terus terang aku mmg tak suka naik roller coaster.. sepanjang jalan dia merungut je ngan aku.. tak puashati...heheheh

Dan terakhir azab aku ialah menaiki roller coaster yg paling comel kat situ...apa nama aku tak ingat...tp berdekatan dgn istana Shrek dan Fiona...

Walaupun comel dan sekejap je... jeritan akulah yg paling tak comel dah lebih panjang dari roller coaster tu

Eiiiii...!!   Memang ler takmo naik lagik..berbagai rasa selepas menaikinya...nak muntah...nk demam...macam2 ada

Dan Aeez balik dgn rasa tak puashati sbb terpaksa geng ngan aku yg penakot... sorry ye laling... len kali boleh ajak sepupu sepapat pulak ye...mesti masa tu boleh enjoy abis...






9 comments:

Mulan said...

lama betol tak jumpa kak anie..!!!

Diyanazman said...

wah! kak... bestnye di USS... saya pernah pergi tahun lepas..tak bubuh kat bllog pun.. bila tgk ni rasa nak pg lagi lah...

Kak Elle said...

asal tak contact mai sini

cikceriacorner said...

hii akak..bile tgk ehsan intan payung teringat anak akak..hehehe

Unknown said...

wow kayanya asik jalan jalan kesana,,











Obat Gagal Ginjal Tradisional






IbuVouge said...

Kak anie...lama tak bloghop..miss celoteh akak..

aNIe said...

Ibuvogue...akak pun miss u ...lama tak blog hop...sibuk lah sis

aNIe said...

Cik ceriacorner... si intan payung akak tu dah besar...intan payung ipin upin tak besar2...heheheh

aNIe said...

Mulan... jom dating...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails