Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Thursday, February 28, 2013

Sebagai Renungan buat Anak2 Tersayang...

Bismillahirohman nirohim...

Assalamualaikum sahabat tersayang...

Lama tak update blog... dah rasa macam berkurun...hehehe

Sebenarnya tiada apa yang menarik untuk dikongsi... terlalu sibuk dengan rutin harian...

Buat sahabat tersayang yang meninggalkan komen pada entry yang lepas... Terima kasih banyak kerana masih mengunjungi blog ini dan masih mengingatiku biarpun dah lama aku menyepi...
Blogger shafarinaDelete
Blogger Seri Kandi Tanah JauharDelete
Blogger ainnorainiDelete
Blogger sharifah rosidahDelete
Blogger m.u.l.a.nDelete
Blogger Kesuma AngsanaDelete
Blogger Azian EliasDelete
Blogger ArenaDelete
Blog kawan2 pun kadang tak sempat singgah...

Masa yang aku habiskan banyak di rumah dan bersama rakan2 FB dan jugak FB Bisness aku... ....

Aku tidak mahu memutuskan silaturahim bersama sahabat2 ku... oleh itu aku sentiasa mengikuti perkembangan mereka... semoga semua sahabat samada sahabat blog... dan sahabat FB akan terus bahagia menjalani kehidupan seharian...

Kelmarin masa melayari Blog aku terjumpa lakaran kartun ni...

Biarpun cuma kartun... namun ia mampu membuat aku menangis tersedu2...

Bayangkanlah ianya adalah situasi antara kita bersama ayah atau ibu kita....




 Buat mereka yang punya abah ayah... mak atau ibu... sayangilah mereka sementara mereka masih ada...





...
 
Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

10 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

aduhai.. menitis airmata saya, Kak Anie..

Marina Monroe @Nanie said...

AsSalam Anie,

Bertambah sedih jika berlaku ayah atau ibu memandikan 'jasat terbujur anak' yang terdahulu pergi.

Auntie pernah nengok..so sad

sharifah rosidah said...

As-salam D.Anie,

Rinduuuuu nyer, bila nak jumpa ni...jom lah datang rumah shidah. Shidah pun sekarang hujung minggu balik jb je....minggu lepas seminggu dijb sebab mak dah mula uzur dan terbaring atas katil je...dah tak boleh bangun....dan dah mula pakai pampers, makan minum pun perlu disiapkan.....alahai sedih nya bila terkenang kan mak.

Zareda Norman said...

insyaallah selagi hayat dikandung badan selagi waras di akal.. Tak akan sesekali lupakan mak dan abah zar..

Moga moga anak anak kita pun begitu..kita doa sama sama kak anie.. :-)

sal said...

sedih membacanya..

aNIe said...

Seri Kandi... akak pun sama... menangis tiap kali baca... teringat masa kecik dulu...mak ayahlah yang memandikan kita ...



aNIe said...


Waalaikumsalam Kak Nani... betapa tabahnya hati ibu tersebut... semoga ALLAH tidak menguji kita dgn ujian seberat itu...

aNIe said...

Salam Shidah...besar ganjarannya bila anak2 dpt menjaga ibu bapa yang telah tua dgn tabah dan sabar... dulu mereka menjaga kita begitulah...

Shidah... anie ni sibuk..tiap hujung minggu balik melaka....

Insyaa Allah jika diizinkan ALLAH kita pasti akan berjumpa

aNIe said...

Assalamualaikum Zar... Insyaa Allah..semoga anak2 kita dpt menjaga kita tatkala kudrat kita sudah tidak sekuat hari ini...

aNIe said...

Salam Sal... tulah...sedih sgt...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails