Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Saturday, November 5, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA ...

Aku masih lagi bersiap2 untuk balik ke Melaka...

Tadi Ude tgk info tentang lebuhraya... menunjukkan laluan dari Nilai ke Seremban... sesak...

Hmmmm... dia ajak kami jalan dalam...

Okaylah kot...

Pelan2 jalan kan.... santai je...

Semoga selamat perjalanan kami hingga ke rumah mertua... Ameen....

Buart semua kawan2 blog yang rajin datang ke mari... atau yang tak rajin sangat...hehehe... saya ingin mengucapkan ...




SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA ...
semoga segala ibadah kita di hari mulia ini diterima ALLAH...

Selamat jalan bagi yang ingin pulang ke kampung halaman..
.semoga selamat sampai ke destinasi...

Dan bagi mereka yang ada ibu bapa atau saudara mara yang menunaikan ibadah haji tahun ini ... 
didoakan semoga mereka mendapat haji yang mabrur....

AMEEN





...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

8 comments:

Acik Erna said...

Amin.ani..kot ikut jalan dalam tu..mai la singgah seremban..
selamat hari raya aidiladha jugak buat anie.

secangkir madu merah said...

selamat hari raya korban kak anie.. hati2 dijalan raya ya...

linda said...

selamat hari raya korban,huluq huluqlah sikit daging korban tu hi hi...

zino said...

salam aidil adha...

sharifah rosidah said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha buat Anie dan keluarga juga, maaf kalau ada kata2 dari shidah yang buat Anie tak suka ya.

aNIe said...

Kak...lalu dalam pun lambat kak...sebab kami singgah makan... 2 tempat singgah... hehehe... seronok lalu dalam ni...tgk pemandangan dalam

-------------------------------

SELAMAT HARI RAYA buat Yatie jugak...terima kasih

aNIe said...

Linda....balik kampung kali ni tak dpt daging korban...hehehe...sebab awal dah balik shah alam...

--------------

Salam Aidil Adha buat zino juga...

aNIe said...

Shidah...selamat hari raya aidil Adha buat shidah dan keluarga...maaf zahir batin dari kita jugak...

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails