Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, September 13, 2011

Video Klip Malaysian Boy...

Sebenarnya...

Aku tengah MALAS... malas nak update blog...hehehhe

Boleh gitu...

Maghrib tadi anak2 aku sibuk dengan lagu Malaysian Boy... kata mereka lagu tu sedap... tapi dalam video clip tu ada hantu... sekilas sahaja ada lembaga berjubah putih tu keluar di sebelah kiri video clip tersebut
...




Cuba perhatikan betul2 pada minit ke 0.42 video klip tersebut...




...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

6 comments:

Anna said...

ada ker kak Anie??..puas saya tgk ulang2 kali..tak nampak pun?...

aNIe said...

Anna...ade...sekejap je...kat tepi sebelah kiri je...

Acik Erna said...

anie..akak pun tak nampak puas..ulang2 tayang.

IDEALISTIKa said...

Aáh la.. ade.. ermm takut lak ttbe

MULAN said...

saya pon asyik MALAS je ni kak anie..!!

aNIe said...

Kak...memang ade...muncul hanya sesaat...

Idealistika... hehehhe... serammm!!

Mulan... nak mula rajin balik dah...hahahah

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails