Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Monday, January 10, 2011

Terima Kasih Teman... Love All Of You...


Terima kasih pada kawan2 yang banyak memberi kata2 semangat dan juga yang menghantar sms bertanya kabar...tulus dari lubuk hati ku... tiap kata2 semangat yang diberi membuatkan aku menangis...

Terima kasih sangat... tapi aku tak sempat nak membalas lagi komen itu satu persatu...

kerna...

Biar pun kita baru berkenal... dan ada juga yang belum berjumpa dan hanya mengenaliku di alam maya... tapi kalian lebih mengenali diriku.. aku terharu sangat...

Doakanlah untuk kesejahteraan ku dan keluargaku...

Buat masa ini... aku belum ada mood untuk buat entry...



Untuk menulis aku perlukan fikiran yang tenang... hati yang ceria...

Coz' being me... aku memang suka menceritakan kisah2 ceria, kelakar dan boleh menceriakan kengkawan serta pembaca blog...

Insyaallah bila fikiran dah tenang... hati aku dah ceria semula... aku akan menulis...

Tapi percayalah.. mungkin esok aku dah okay... sebab aku jenis yang cepat mengubati hati yang luka... kerana bagi aku...apa pun yang terjadi disekeliling ku adalah rempah ratus kehidupan serta takdir yang telah ditentukan...

dan...

ALLAH sentiasa bersamaku... dan mereka yang benar...


...


Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

18 comments:

shafarina said...

sabar kak.. sedih tgk gambar2 kali ni.

ainnoraini said...

sabar ye kak anie...
setiap manusia mempunyai masaalah...cume kite perlu kuat untuk mengatasinye...

oren said...

cepat2 sembuhkan hati..

cikceriacorner said...

salam akak..sabau ye..manusia akan sentiasa diuji..:)
akak senyum n ceria selalu ye..:)

KV said...

sabar ka. Mmg saya tahu susah nak melupakan. Sebab saya pun tgh susah hati. Rasa berdebar debar, nak muntah, pening. Macam2 duk rasa selagi hati tak tenteram. Walopun masalah kita berbeza. Moga Allah menunjukkan kita jalan yang terang, menguatkan semangat kita, kerana hanya pada Dia lah tempat kita mengadu.

sheschocoholic @ leeya said...

huhuhuhu..sabar ye akak..itu la..nk buat entry bila tgh sedih pun xbest. ;( saya pun tumpang sedih bila org buat akak mcmtu..hope akak tabah dgn dugaan ni..

MULAN said...

kak anie... stay strong & take care.. moga terlerai semua yg kusut cepat2... tak seronok kak anie sedih camni..

pB said...

Salam


cepat cepatlah sembuh luka di hati ...

Zaitun said...

Be strong and happy.Allah will always with you.

~ yus ~ said...

Moga aka kembali ceria semula....

KAKTINY said...

"Sesungguhnya orang yang baik itu di dalam kesenangan, di atas sofa mereka memandang. Engkau mengenal cahaya kesenangan di mukanya".. (surah at-muthaffiffin 83 : ayat 22-24)..

Janji Allah pada surah At-Muthahfiffin sgt jelas kepada mereka yg berdosa kak.. biarkan mereka meringkuk dgn dosa mereka.. biarkan mereka ketawa ria dgn fitnah mereka.. ganjaran pahala dan syurga Allah adalah pasti utk akak yg redha dgn ketetapan-Nya..

semoga akan kembali ceria..

(Allah turunkan hujan dan menghilangkan cahaya suram adalah tidak sia-sia.. akan terjelma pelangi dan tumbuhan segar selepas hujan berhenti..)

nantikan sinar mentari sesudah berlalunya hari suram ye kak....

:)


.

~ yus ~ said...

kak Anie. Jangan sedih2.

nanti ambil award di blog yus ye..

http://maz-naz.blogspot.com/2011/01/award-best-followers.html

sI tEDI said...

InsyaAllah kak, waktu2 yang menceriakan akan tiba secepat mungkin. =))

kak Erna said...

anie.semoga anie gembira kembali..
anie kan tabah..dan tabahkanlah hatie..pedulikan apa orang kata..
sekarang banyak yang anie kena buat dan fikir..lupakan semua yang tidak menyenangkan..
ingat.anie..perlu hadapi kenduri munir..itu lebi utama..

MOKCIK AZWA said...

Semoga mendung akan berarak lalu dan keceriaan akak akan kembali...miss akak Anie yang seria gitu...

biarlah mereka yang berhasad dengki mendapat balasan setimpal kelak kak..

Kak Anie said...

Shafarina... membaca komen pertama ni buat akak terus tersedu-sedu... ntah kenapa jadi sayu sgt...hehehe

Skrg akak dah okay...alhamdulillah

---------------------

ainnoraini... akak rasa akak memang punya tahap kesabaran yang tinggi... tapi bila tiba bab fitnah yang melibatkan sesuatu yang tak masuk akal... akak jadi sedih ... sebab orang yang rapat dgn akak pun boleh terpengaruh...

--------------------

Oren... insyaallah hati ini bertambah kuat... terima kasih oren....

Kak Anie said...

cik ceria...terima kasih...hari ini akak sudah mampu tersenyum...alhamdulillah kerana ALLAH telah mengurniakan pada akak hati yang cekal... namun adakalanya ia rapuh bila sentiasa diuji...

---------------------

KV betul tu... untuk melupakan segalanya mungkin tidak... tapi kita dpt meletakkan ia ketepi agar tidak mengganggu urusan harian kita... kerana jika hendak diambil berat benda2 sebegitu tak dpt nak hiduplah kita nanti...

---------------------

Leeya.. terima kasih... akak dah ceria sekarang ... dah beransur pulih dah perasaan ni... dah takde airmata lagik... tak mau lagi menumpahkan airmata untuk perkara yang ntah ape2lah tu...

----------------------

iina said...

kak.. block jek apa yg datang sedih2 tuh.. jgn fikir2 sangat.. kalau nak fikir.. fikir sekali gus terus.. biar masa tuh nak nangis ke.. nak jerit ke apa ke.. masa tuh.. bila dah abis2 fikir.. lepas tuh jangan fikir lagik.. kita teruskan hidup.. kalau asyik duk fikir.. smpi bila xkan abis hehehe..

Selamat menyambut menantu ye kak.. kalau ada kat mesia dah sampai kot melaka tuh hehehe.. xpe nnti saya tggu uda kawin.. saya p insyallah ;)

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails