Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Tuesday, September 14, 2010

Suasana Pagi Raya...



Wajah2 ceria di pagi raya...


Anak sedara menunggu giliran utk memohon maaf dari nenek mereka...



Wajah2 comel yang sentiasa mencuri perhatian jurugambar...hehehe...


Putera - puteri ku...



Si comel ni lagik...


Abangnya pulak...


Pusara arwah bapa mertua...


Menikmati juadah dipagi raya...



Mertuaku...pasti akan mengalirkan arimata tiap kali bersalaman dengan kami di pagi raya...


...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

8 comments:

Amieynna Amin said...

salam aidilfitri kak..
dah besar2 anak2 akak..
family saya mesti nangis tiap kali minta maaf..

kak Erna said...

salam lebaran anie..
riangnya sikecik anie tu..comel je...memang comel2 anak sedara anie..hijau sedondon lagi..

Miranisa =) said...

Buruk betul muke farhan yg 1st tuh :p

kakpah said...

selamat hari raya anie. hari raya tetap meninggalkan kesan di hati kita..

aNIe said...

Amieyna...akak selalu akan jadi sebak bila suami akak memohon ampun dari maknya...sedih bila tgk mertua memeluk cik abang tu...

--------------------

Kak...adik ipar anie tu hijau sedondon...tu lah anak anie cakap diaorang pisang setandan...hahaha...

-------------------

Miranisa...memang dia suka buat muka kalau amik gambar..comel ler konon tu...

-----------------

Kakpah...suasana pagi raya selalu mengundang rasa sebak bila lihat anak2 berpelukan bersama bonda tercinta...

dEeWaN said...

saat begini lah yang dinanti
untuk kita memohon maaf dari
orang tua.
masa tu lah terasa sedih
bila melihat ramai yang sedih

manje said...

salam kak anie

seronok tgk gmbr2 ank2 kecik tu... ceria aje kan...

manje pon tak leh tengok kalo abg bersalam raya ngan mak dia... tetiba aje boleh keluar airmata hehe sensitif kot :p ~

mizz sue said...

blog yg menarik!
jemput join http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails